Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

«Έκαψαν το δέρμα μου, όχι όμως και την ψυχή μου»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Φωτογραφίες της 20χρονης Naomi Oni που δέχτηκε επίθεση με οξύ.

Σημαδεμένη για το υπόλοιπο της ζωής της θα είναι η 20χρονη Naomi Oni από το ανατολικό Λονδίνο, η οποία δέχτηκε επίθεση με οξύ την ώρα που επέστρεφε στο σπίτι της από τη δουλειά.

Η νεαρή γυναίκα εργαζόταν ως υπάλληλος σε κατάστημα της Victoria’s Secret στην περιοχή Dagenham. Το οξύ έκαψε τα μαλλιά της τα, φρύδια και τις βλεφαρίδες της ενώ έχει σημάδια στο πρόσωπό της, τα χέρια και το πόδι της.

Μιλώντας αποκλειστικά στην The Sun η Naomi δήλωσε: «Θα μπορούσε να έχει συμβεί στον οποιονδήποτε. Θέλω να βρεθεί ο ένοχος. Πώς μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι μετά από αυτό που έκαναν;».

Είπε ακόμη ότι δεν μισεί πια τους δράστες της επίθεσης, αλλά ότι τους λυπάται και αναρωτιέται αν οι ίδιοι άνθρωποι θα κάνουν κι άλλους να υποφέρουν όσο ζουν.

«Θα ήθελα να συλληφθούν για το καλό όλων μας» πρόσθεσε.

Η επίθεση εναντίον της έγινε στις 30 Δεκεμβρίου.



«Έφυγα από τη δουλειά μου, πήρα μετρό και μετά λεωφορείο και κατέβηκα στη στάση σε απόσταση πέντε λεπτών από το σπίτι μου. Μιλούσα με το αγόρι μου στο τηλέφωνο, όταν αντιλήφθηκα ότι κάποιος περπατούσε πίσω μου. Γύρισα για να κοιτάξω. Είδα κάποιον που φορούσε νικάμπ λίγο πιο ψηλό από μένα. Με κοιτούσε παγωμένα. Τρόμαξα και έφυγα. Ξαφνικά από το πουθενά ένιωσα ένα υγρό στη δεξιά μου πλευρά και άρχισα να τρέχω. Πριν το καταλάβω είχα αρχίσει ήδη να καίγομαι. Κατάλαβα ότι ήταν οξύ. Δεν κοίταξα πίσω. Δεν το ρίσκαρα. Δεν γνωρίζω αν με ήξεραν, ή αν τους έστειλε κάποιος. Έγιναν όλα τόσο γρήγορα. Το μόνο που έλεγα στον εαυτό μου ήταν ότι δε θα τους άφηνα να με σκοτώσουν. Έτρεξα για να σωθώ. Ούρλιαζα. Είπα στο αγόρι μου να καλέσει την αστυνομία. Έφτασα στο σπίτι και χτύπησα την πόρτα δυνατά φωνάζοντας: “Οξύ, οξύ, οξύ”. Άνοιξε η μητέρα μου. Έδειχνε σοκαρισμένη από αυτό που έβλεπε. Μου είπε ότι ένιωθε τη ζέστη που έβγαζε το πρόσωπό μου και ότι μύριζε καμένη επιδερμίδα και μαλλιά. Η νονά μου που είναι φαρμακοποιός προσπάθησε να με ηρεμήσει. Μου έριχνε συνεχώς νερό. Έτρεμα και κρύωνα. Έπαθα πανικό. Αναρωτιόμουν ποιος θα ήθελε να μου κάνει κακό. Ρωτούσα συνεχώς τους δικούς μου αν είμαι άσχημη, τι κακό έχω κάνει» είπε.



«Όταν οι γιατροί μου έφεραν καθρέφτη για να δω πώς ήμουν, αυτό που αντίκρισα με σόκαρε. Το κεφάλι μου ήταν πάρα πολύ πρησμένο και κατάμαυρο σαν ψημένο ψωμί. Άρχισα να κλαίω. Αν δεν μου συμπαραστεκόταν το αγόρι μου θα αυτοκτονούσα. Σκεφτόμουν ότι η ζωή μου δε θα ήταν ποτέ ξανά ίδια. Εκείνος με ηρέμησε. Μου έλεγε ότι όλα θα πάνε καλά και ήταν τόσο θετικός. Με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι θα μπορούσαν να είναι χειρότερα τα πράγματα» συνέχισε.



Για αρκετό καιρό η Naomi πρέπει να φορά ειδική μάσκα στο πρόσωπό της.

«Η περιπέτειά μου με έμαθε ότι η ζωή είναι πολύ μικρή για να μην ακολουθείς τα όνειρά σου. Έχω γίνει πιο δυνατή και κατάλαβα πολλά για μένα. Πριν ήμουν ένα κορίτσι που νοιαζόταν πολύ για τη μόδα και την εξωτερική εμφάνιση. Πλέον δε με ενοχλεί η εικόνα μου. Παλιά περνούσα τρεις ώρες μπροστά από τον καθρέφτη για να ετοιμαστώ για μια έξοδο, αλλά τώρα όλα αυτά δε με ενδιαφέρουν. Κατάλαβα ότι δεν καθορίζει η εξωτερική εμφάνιση τον άνθρωπο. Πριν δεν είχα αυτοπεποίθηση. Είμαι περήφανη για μένα. Τα κορίτσια ανησυχούν για χαζά πράγματα και δεν αγαπούν τον εαυτό τους. Τώρα πια ξέρω. Χρειάστηκε να γίνει κάτι άσχημο για να το καταλάβω. Μπορεί να έκαψαν το δέρμα μου, όμως δε μπορούν να κάψουν την ψυχή μου» κατέληξε.




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.