Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

«Ο καρκίνος ήταν δώρο για μένα»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Βάσια Τριφύλλη: Ήταν το μεγαλύτερο μάθημα που πήρα στη ζωή μου.

Για τη σοβαρή περιπέτεια που αντιμετώπισε με την υγεία της μίλησε η αγαπημένη ηθοποιός Βάσια Τριφύλλη, σε πρόσφατη συνέντευξή της.

«Έχω την εντύπωση πως κέρδισα τον καρκίνο, αν και είναι ύπουλος εχθρός» σχολιάζει στο «Εγώ» η ηθοποιός και συνεχίζει: «Ας μη λέμε μεγάλες κουβέντες. Απλώς το ξορκίζουμε! Ήταν το μεγαλύτερο μάθημα που πήρα στη ζωή μου. Ήταν δώρο για μένα. Γιατί, πάνω στην πιο μεγάλη μου επιτυχία, που θα μπορούσα να καβαλήσω ένα τεράστιο καλάμι και να... τρέχω, ήρθε η πραγματικότητα. Κατάλαβα ότι δεν είμαι ο "ομφαλός της γης" και ότι υπάρχουν πράγματα που είναι πολύ απλά, όμορφα και αναντικατάστατα. Αντιλήφθηκα ότι δεν είμαστε τίποτα και ότι μένει μια γλυκιά κουβέντα, μια όμορφη φωτογραφία, μια στιγμούλα και τίποτε άλλο».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.