Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Αμπιντάλ: Έχω οικογένεια, δεν θα ρισκάρω…

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Επιθυμία μου είναι να επιστρέψω».

Αποφασισμένος να επιστρέψει ξανά στη δράση, χωρίς όμως να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή του, δήλωσε ο Ερίκ Αμπιντάλ. Ο Γάλλος αριστερός μπακ της Μπαρτσελόνα έχει υποβληθεί σε μεταμόσχευση στο ήπαρ τον Απρίλιο μετά από όγκο που εμφάνισε σε εξετάσεις.

«Επιθυμία μου είναι να επιστρέψω και είμαι πολύ χαρούμενος γιατί νιώθω πολύ καλά. Θέλω να ξαναπαίξω, αλλά έχω οικογένεια και δεν θα ρισκάρω. Προτεραιότητά μου είναι αυτοί, μετά ο εαυτός μου. Αν μπορώ να παίξω χωρίς προβλήματα, όλα είναι καλά. Αν όχι, θέλω να μπορώ να είμαι δίπλα στους δικούς μου ανθρώπους», ανέφερε ο Αμπιντάλ.

Ο 33χρονος άσος είχε διαγνωστεί πως έχει όγκο στο ήπαρ το Μάρτιο του 2011, αλλά επέστρεψε στη δράση στο τέλος εκείνης της περιόδου και σήκωσε τιμής ένεκεν το τρόπαιο του Champions League.


Πηγή: http://www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.