Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Ο άνδρας χωρίς πρόσωπο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


ΠΡΟΣΟΧΗ: Σκληρές εικόνες - Η τραγική ιστορία ενός ανθρώπου που τον φωνάζουν «μονόφθαλμο φρικιό».

Ο 32χρονος Mohammad Latif Khatana από το Κασμίρ περιμένει με ανυπομονησία το παιδί που θα φέρει στον κόσμο η σύζυγός του. Ταυτόχρονα όμως τρέμει τη στιγμή που θα το αντικρύσει, καθώς φοβάται μήπως του κληροδοτήσει τη νόσο που ανάγκασε τον ίδιο να ζει… χωρίς πρόσωπο.

Ο Mohammad δεν μπορεί να δει ούτε και να εργαστεί λόγω των «όγκων» στο πρόσωπό του. Οι περαστικοί φτύνουν στο δρόμο όταν περνά, αηδιασμένοι από την εικόνα του.

Η χαρά του για την άφιξη του μωρού όμως επισκιάζεται από το φόβο του μήπως ο γιος ή η κόρη του κληρονομήσει και τα παραμορφωμένα χαρακτηριστικά του. «Ανυπομονώ να γίνω πατέρας και να έχω λίγη χαρά στη ζωή μου. Αλλά ανησυχώ κάθε μέρα και προσεύχομαι το παιδί μου να μη μου μοιάσει», λέει.

Ο Latif ζει στα βουνά με την 25χρονη σύζυγό του Salima, ταξιδεύει για τέσσερις μήνες στη Srinagar για να ζητιανέψει και να αναζητήσει χρήματα.

Γεννήθηκε με ένα μικρό εξόγκωμα στο πρόσωπό του, το οποίο συνέχισε να μεγαλώνει και τελικά σχημάτισε τεράστιες πτυχώσεις με αποτέλεσμα να μην μπορεί να δει.

«Η μητέρα μου ακόμα κλαίει μόλις με βλέπει, νιώθει τόσο ένοχη και δεν καταλαβαίνει γιατί το μικρότερο αγόρι της είναι καταραμένο». Ο Latif έχει δύο μεγαλύτερα αδέλφια και δύο μεγαλύτερες αδελφές αλλά είναι το μόνο παιδί που υποφέρει από αυτή την πάθηση.

Εάν δεν είχε τα αδέλφια του θα ζούσε πολύ μοναχικά παιδικά χρόνια, χωρίς φίλους.

«Κανείς δεν ήθελε να παίζει μαζί μου», αφηγείται. «Τα αγόρια με χτυπούσαν και με κορόιδευαν, έχασα την όραση από το αριστερό μου μάτι όταν ήμουν οκτώ χρονών και με φώναζαν μονόφθαλμο φρικιό. Θα ήθελα να έχω μια δουλειά, να ζω την οικογένειά μου. Θα ήμουν πολύ περήφανος αλλά κανείς δεν μου δίνει αυτή την ευκαιρία. Πρέπει να ζητιανεύω και να στηρίζομαι στον οίκτο των ανθρώπων».

Ωστόσο πριν τέσσερα χρόνια ο Latif βρήκε τελικά τον έρωτα της ζωής του. Οι γονείς του έψαχναν να του βρουν νύφη αλλά κανένα κορίτσι δεν τον πλησίαζε. Μέχρι που βρέθηκε η Salima. «Η γυναίκα μου έχει ένα πόδι κι έτσι για χρόνια έψαχνε σύζυγο. Μόλις συναντηθήκαμε ξέραμε πως είμαστε ο ένας για τον άλλο. Είμαστε και οι δύο ‘ατελείς’ και ταιριάξαμε».

Παντρεύτηκαν το 2008 και έκτοτε ήταν πολύ χαρούμενοι. «Νιώθω ευλογημένος που τη γνώρισα, είναι καλή για μένα. Νιώθω κάπως φυσιολογικός που έχω σύζυγό και τώρα που είναι έγκυος είμαι ακόμα πιο χαρούμενος. Παρά την εικόνα μου είμαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος», λέει.

Το μόνο που σκιάζει την ευτυχία του Latif είναι μήπως το παιδί κληρονομήσει την εικόνα του πατέρα του. «Δεν έχουμε λεφτά για να πάμε στο γιατρό, είμαστε πολύ φτωχοί. Κανείς γιατρός δεν μου είχε πει στο παρελθόν να μην κάνω παιδιά. Κι έτσι ελπίζω και προσεύχομαι το μωρό μας να είναι υγιές».

Ο αδελφός του Latif πούλησε πριν από οκτώ χρόνια ένα κομμάτι από τη γη του για να στείλει τον Latif στο γιατρό. Αλλά δεν μπορούσε να γίνει τίποτα.

«Ο γιατρός μου είπε πως η κατάστασή μου οφείλεται σε μία έκλειψη ηλίου όταν η μητέρα μου ήταν έγκυος σε μένα. Δεν ξέρω αν πρέπει να τον πιστέψω ή όχι», αφηγείται ο Latif. «Και πλέον υπάρχουν τόσες φλέβες μέσα στις πτυχές του προσώπου μου που η επέμβαση θα ήταν πολύ επικίνδυνη. Δεν ελπίζω πια σε βοήθεια, έτσι θα είναι το πρόσωπό μου για πάντα…».

Δείτε τις φωτογραφίες









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.