Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Αποσύρρεται ο Μουάμπα!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο Φαμπρίς Μουάμπα ανακοίνωσε ότι σταματάει οριστικά την ποδοσφαιρική του καριέρα μετά από συμβουλή καρδιολόγου...

Ο 24χρονος μέσος της Μπόλτον υπέστη καρδιακή προσβολή στο ματς των Τρότερς με την Τότεναμ στις 17 Μαρτίου για το FA Cup και κατέρρευσε μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Ωστόσο, η γρήγορη παρέμβαση των γιατρών κατάφερε να του σώσει τη ζωή και παρότι ήταν σε κρίσιμη κατάσταση για κάποιο καιρό, κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή. Ο ίδιος διατηρούσε ελπίδες ότι θα καταφέρει να παίξει πάλι ποδόσφαιρο στο Reebok Stadium, ωστόσο οι γιατροί του... έκοψαν τον αέρα. Κατόπιν επίσκεψής του σε γνωστό καρδιολόγο του Βελγίου, ανακοίνωσε ότι κρεμμάει πρόωρα τα παπούτσια του, χωρίς ωστόσο να παραλείψει όσους τον βοήθησαν.

«Από τη στιγμή που έπαθα την καρδιακή προσβολή και βγήκα από το νοσοκομείο, περίμενα αισιόδοξος ότι κάποια στιγμή θα μπορούσα να συνεχίσω την ποδοσφαιρική μου καριέρα ξανά στη Μπόλτον. Ως μέρος της αποκατάστασής μου, την προηγούμενη βδομάδα ταξίδεψα στο Βέλγιο αναζητώντας ακόμα μία ιατρική συμβουλή από μεγάλο καρδιολόγο. Αλλά τα νέα που έλαβα προφανώς δεν ήταν αυτά που ήλπιζα και αυτό σημαίνει ότι πλέον ανακοινώνω την απόσυρσή μου από το επαγγελματικό ποδόσφαιρο.

Παρότι τα νέα είναι συντριπτικά, υπάρχουν πολλά για τα οποία είμαι ευγνώμων. Ευχαριστώ το Θεό που είμαι ζωντανός και ξανά αποτίω φόρο τιμής στα μέλη του ιατρικού τιμ που ποτέ δεν με εγκατέλειψαν. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με στήριξαν στην καριέρα μου και τους οπαδούς της Μπόλτον που ήταν εκπληκτικοί. Είμαι ευλογημένος που έχω τη στήριξη της οικογένειες και των φίλων μου αυτή τη στιγμή», ανέφερε η ανακοίνωση του παίκτη, που λίγο πριν την εκδώσει έγραψε στο twiiter: «Συνεχίστε να χαμογελάτε».

Ο Όυεν Κόιλ, προπονητής της Μπόλτον, τόνισε: «Μιλήσαμε με τον Φαμπ και ξέρει ότι πάντα τον υποστηρίζουμε, σε οτιδήποτε θέλει να κάνει και θα είμαστε πάντα εκεί για αυτόν. Είναι προφανώς τρομερά απογοητευμένος που δεν θα μπορεί να συνεχίσει την καριέρα του, αλλά όλοι έχουν δει τι μαχητής και δυνατό πρόσωπο είναι στο πνεύμα και το σώμα. Ξέρουμε ότι θα πετύχει σπουδαία πράγματα και μέσα σε όλη την απογοήτευση το πιο σημαντικό είναι ότι βρίσκεται εδώ, ζωντανός, σήμερα».


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.