Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Το φριχτό τραύμα ποδηλάτη από αυγό που πετάχτηκε από διερχόμενο αυτοκίνητο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Το θύμα μιλάει για την περιπέτειά του και δείχνει φωτογραφίες.

Οι εικόνες δείχνουν το πολύ σοβαρό τραύμα που υπέστη ένας ποδηλάτης όταν ένα αυγό που πετάχτηκε από διερχόμενο αυτοκίνητο τον πέτυχε στο μάτι.

Το θύμα υπέστη έναν σοβαρό τραυματισμό από την επίθεση που έγινε την Πέμπτη περίπου στις 20: 30 στο Ηνωμένο Βασίλειο και η οποία τώρα διερευνάται από τις αρχές. Ο 37χρονος άνδρας ήταν καθ’ οδόν προς το Μπράκνελ όταν πέρασε δίπλα του ένα όχημα σε γκρι χρώμα από το οποίο εκτοξεύτηκε το αυγό.



Το θύμα το οποίο ζήτησε να μην αποκαλυφθεί το όνομά του δήλωσε για το περιστατικό στη βρετανική Sun: «Ήμουν σε έναν ποδηλατόδρομο και όχι στον κανονικό δρόμο. Τα αυτοκίνητα σφυρίζουν περνώντας δίπλα μου και αναπτύσσουν μεγάλη ταχύτητα πολλές φορές. Είδα ένα Peugeot να με προσπερνά και την ίδια στιγμή ένιωσα ένα τεράστιο χαστούκι στο πρόσωπό μου που με έκανε να σταματήσω καθώς ήμουν και αρκετά σοκαρισμένος από αυτό. Ένιωσα σαν να ήταν μια πέτρα ή ένα μπουκάλι. Ήταν αρκετά έντονο και πραγματικά ανησυχούσα για το τι είχε συμβεί στο κεφάλι μου. Εκείνη τη στιγμή δεν ήξερα τι είναι αυτό και νόμιζα ότι μόνο ένα μπουκάλι θα μπορούσε να με χτυπήσει. Όταν άγγιξε το κεφάλι μου είδα πολύ αίμα στο χέρι μου και ανησύχησα πολύ για το τι είχε συμβεί. Δεν μπορούσα πραγματικά να συνειδητοποιήσω γιατί πονούσα και ήμουν σε μια κατάσταση σοκ».

Ο άνδρας προσθέτει επίσης ότι ήταν τυχερός αφενός γιατί φορούσε τα γυαλιά ηλίου του, αφετέρου γιατί άμεσα μόλις έπεσε στο έδαφος σταμάτησαν άλλα αυτοκίνητα για να τον βοηθήσουν. Ο ίδιος κατάλαβε ότι επρόκειτο για αυγό μόλις είδε το κέλυφος και ό,τι είχε μείνει στα ρούχα του. Προσθέτει μάλιστα ότι προφανώς αυτός που το έκανε, νόμιζε ότι κάνει πλάκα, αλλά τελικά τον χτύπησε στο πρόσωπο με μεγάλη δύναμη λόγω της ταχύτητας με την οποία κινούταν και το όχημα και το ποδήλατο.

Ο 37χρονος, ο οποίος ακολουθεί ακόμη αγωγή αφού είχε μεταφερθεί άμεσα στο νοσοκομείο, ζητά από όποιον γνωρίζει ή είδε κάτι να δώσει πληροφορίες και προειδοποιεί όσους κάνουν παρόμοιες «πλάκες» για το πόσο σοβαρά μπορεί να καταλήξουν.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.