Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Η Amazon «τιμώρησε» πελάτη γιατί έκανε πολλές επιστροφές

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο «πιστός οπαδός» της εταιρείας που δεν μπορεί πλέον να κάνει αγορές.

Ο Greg Nelson ήταν ένας φανατικός πελάτης της Amazon, αλλά εδώ και λίγες μέρες η εταιρεία δεν του επιτρέπει να αγοράσει το οτιδήποτε. Ο Nelson, που εργάζεται ως προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών, έχει αγοράσει μέσα στα τελευταία 15 χρόνια, όπως ισχυρίζεται, πάνω από 340 αντικείμενα από το Amazon. Ωστόσο, έχει επιστρέψει τα 37 προϊόντα κατά καιρούς γιατί ήταν ελαττωματικά.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, η εταιρεία να του κλείσει πρόσφατα το λογαριασμό και να χάσει ακόμη και μια δωροκάρτα που είχε. Ο ίδιος μιλώντας στον Guardian ανέφερε: «Ως, μέχρι πρότινος, πιστός οπαδός της Amazon, της οποίας είμαι πελάτης από το 2002, αντιλαμβάνομαι ότι η εταιρεία προσπαθεί να προστατεύσει τις επιχειρήσεις της, όμως σε αυτή την περίπτωση βρίσκω τις ενέργειές της εντελώς σκανδαλώδεις. Θα μπορούσα να καταλάβω αν υπήρχαν αποδεικτικά στοιχεία που έδειχναν ότι με κάποιο τρόπο προσπάθησα να κάνω κατάχρηση του συστήματος της, αλλά δεν υπάρχουν».

Ο άνδρας υποστηρίζει ότι όλες οι επιστροφές που έγιναν από την πλευρά του ήταν απολύτως δικαιολογημένες και καμιά δεν έγινε σκόπιμα. Προσθέτει ότι ναι μεν η εταιρεία έχει το δικαίωμα να διαλέγει σε ποιον θα πουλάει τα προϊόντα της αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να παρακρατά και να ακυρώνει δωροκάρτες ή άλλα προϊόντα που έχουν ήδη αγοραστεί.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Sun, φαίνεται πως η Amazon όπως και άλλες εταιρείες έχουν τέτοιου είδους «ποινές» όταν γίνεται κατάχρηση της πολιτικής επιστροφής προϊόντων αλλά δεν έχει διευκρινιστεί ποιος είναι ο απαγορευτικός αριθμός που μπορεί να φέρει αυτό το αποτέλεσμα. Η εταιρεία-κολοσσός αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο για το περιστατικό αλλά έκανε μια γενική δήλωση, στην οποία αναφέρει:

«Σε έναν μικρό αριθμό περιπτώσεων είμαστε αναγκασμένοι να κλείνουμε τους λογαριασμούς στους οποίους έχουμε εντοπίσει ακραία κατάχρηση. Η απόφαση αυτή λαμβάνεται μόνο αφού έχουμε επανεξετάσει το λογαριασμό προσεκτικά και έχουμε προσπαθήσει να συνεργαστούμε με τον πελάτη για παρατεταμένο χρονικό διάστημα για την επίλυση τυχόν προβλημάτων».


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.