Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Ο παχύσαρκος νεαρός που θα πέθαινε πριν τα 30 θέλει να κάνει καριέρα στο body building

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Κατάφερε να χάσει σχεδόν το μισό του βάρος - Δείτε φωτογραφίες.

Ο 17χρονος σήμερα Joseph Law από τη Βρετανία ήταν κάποτε 185 κιλά. Έτρωγε ασταμάτητα φαγητό έξω ξοδεύοντας γι’ αυτό πάνω από 130 ευρώ το μήνα. Ήταν τόσο παχύς που δεν μπορούσε να κάνει μαθήματα οδήγησης αφού δεν χωρούσε στη θέση του οδηγού.

Ο άνθρωπος που έμελλε να ωθήσει τον Joseph να αλλάξει τρόπο ζωής ήταν υπάλληλος εστιατορίου που έκανε delivery φαγητό!

Ο διανομέας φαγητού Tom Stringer, φανατικός της υγιεινής διατροφής και της άσκησης και ο ίδιος, ενθάρρυνε τον Joseph να σταματήσει να τρώει παχυντικά πιάτα και να προτιμά πιο υγιεινές επιλογές αλλά και να αρχίσει να ασκείται.

Σε λιγότερο από ένα χρόνο ο νεαρός έχασε σχεδόν τα μισά από τα κιλά του: 95.

«Πάντα είχα πρόβλημα με το βάρος μου αλλά όταν άρχισα να τρώω για μεσημεριανό πρόχειρο φαγητό κάθε μέρα τα πράγματα έγιναν ανεξέλεγκτα. Είχα αργό μεταβολισμό οπότε ενώ οι φίλοι μου έτρωγαν και παρέμεναν αδύνατοι, εγώ έτρωγα τα ίδια και πάχαινα. Δεχόμουν bullying σε όλη τη σχολική ζωή μου, ήμουν πάντα ο κλόουν της τάξης, ήμουν δημοφιλής αλλά όλοι σχολίαζαν το βάρος μου», λέει στη Daily Mail

O Joseph και ο Tom γνωρίστηκαν τον Αύγουστο του 2014 κι έγιναν φίλοι. «Θυμάμαι να του λέω πόσο θα ήθελα να είμαι γυμνασμένος κι εκείνος να μου λέει ‘ακόμα μπορείς, δεν είναι αργά’. Εκείνος μου έδωσε κίνητρο και με πήγε στο γυμναστήριο, ο ίδιος και οι γυμναστές εκεί με βοήθησαν πάρα πολύ», εξομολογείται, «αν δεν ήταν αυτοί δεν θα τα είχα καταφέρει. Μπορεί να μην ζούσα καν, οι γιατροί με είχαν προειδοποιήσει πως αν δεν άλλαζα συνήθειες θα πέθαινα πριν τα 30 μου. Αλλά στο γυμναστήριο κανείς δεν με έκανε να νιώθω έξω από τα νερά μου».

Ο Tom έβαλε τον Joseph σε σκληρή δίαιτα με οκτώ γεύματα την ημέρα αλλά και άσκηση που άρχιζε κάθε πρωί στις 6!

Λιγότερο από ένα χρόνο αργότερα ο Joseph είναι πραγματικά ένας άλλος άνθρωπος εξωτερικά και ελπίζει να κάνει καριέρα στο bodybuilding- έχει μάλιστα ήδη βρει κι έναν σπόνσορα.

Σήμερα ασκείται δύο ώρες την ημέρα, έξι ημέρες την εβδομάδα, παρέα με τον αδελφό του κι ακόμα ένα άτομο.

«Είναι μια εκπληκτική αλλαγή στη ζωή μου», λέει, «είναι τα μικροπράγματα που κάνουν τη διαφορά, το ότι μπορώ να αγοράσω μια μπλούζα από το ίντερνετ και να μην είναι από σάιτ με μεγάλα νούμερα, μπορώ να μπω σε αεροπλάνο και να καθίσω δίπλα στη μητέρα μου χωρίς να είναι αυτό άβολο», περιγράφει, «μπορώ να μάθω να οδηγώ».

«Τώρα κανείς δεν με πιστεύει όταν λέω πόσο παχύς ήμουν. Αν μπορώ εγώ, όλοι μπορούν».










Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.