Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Η γυναίκα που έχασε σχεδόν το μισό της βάρος

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Με διατροφή και άσκηση πέτυχε την απόλυτη μεταμόρφωση - Δείτε τις φωτογραφίες.

Κάποτε φορούσε ρούχα νούμερο 32, ξόδευε πάνω από 4000 ευρώ το χρόνο σε φαγητό απ’ έξω και έτρωγε έτοιμα γεύματα για πρωινό. Σήμερα η 37χρονη Karen Sharpe από τη Βρετανία έχει καταφέρει να απαλλαγεί από το μισό βάρος της!

Πάλευε με τα κιλά της σε όλη της τη ζωή η Karen, που στα χειρότερά της είχε πλησιάσει τα 160 κιλά, τρώγοντας καθημερινά φαγητό από delivery και έτοιμα γεύματα ακόμα και για πρωινό και «τσιμπώντας» όλη την ημέρα σνακ, τσιπς και σοκολάτες.

Σήμερα έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο ζωής της, φοράει ρούχα δέκα νούμερα μικρότερα και ζυγίζει 86 κιλά.

«Πάντα ήμουν εύσωμη», λέει στη βρετανική εφημερίδα Mirror, «πάντα έβρισκα παρηγοριά στο φαγητό. Είχα δύσκολη παιδική ηλικία, άλλοι στρέφονται στο ποτό, άλλοι στα ναρκωτικά- εγώ το έριξα στο φαγητό. Μου πήρε πολύ καιρό να καταλάβω πως το να τρώω δεν θα μου έλυνε όλα μου τα προβλήματα».

Όσο μεγάλωνε η Karen μεγάλωνε και η περιφέρειά της.

«Στο σχολείο ήταν δύσκολα», θυμάται, «είχα λίγους φίλους για να αποφεύγω τα πολλά πειράγματα και τις κοροϊδίες».

Παρότι έκανε πολλές δίαιτες, καμία δεν φαινόταν να έχει αποτέλεσμα.

Τότε, τον Φεβρουάριο του 2009, ανακάλυψε πως το μεγάλο μέγεθός της δεν έβλαπτε μόνο την αυτοεκτίμησή της αλλά της προκαλούσε και σωματικό πόνο. Δυσκολευόταν να περπατήσει καθώς το βάρος της επιβάρυνε πολύ τα πόδια της.

«Έφτασα να μην θέλω να βγαίνω από το σπίτι γιατί ήταν πολύ οδυνηρό να περπατάω», λέει.

Επιθυμώντας απεγνωσμένα να αλλάξει ζωή, συμβουλεύτηκε έναν γιατρό ο οποίος της είπε πως θα ήταν πολύ δύσκολο να χάσει βάρος μόνη της και τη συμβούλεψε να μπει σε λίστα αναμονής για γαστρικό δακτύλιο.

Πριν την επέμβαση θα έπρεπε ωστόσο να χάσει βάρος μόνη της.

«Για την επέμβαση θα έπρεπε να περιμένω δύο χρόνια αλλά εγώ δεν ήθελα να περιμένω τόσο. Τα παιδιά μου μεγάλωναν κι εγώ ένιωθα πως θα χάσω πολλά περιμένοντας», εξηγεί.

Χάνοντας τα πρώτα κιλά- περιμένοντας την επέμβαση- η Karen πήρε θάρρος και αποφάσισε να τα χάσει όλα μόνη της, επιλέγοντας να τρώει σωστά και να ασκείται.

Έτσι στις αρχές του 2015 είχε καταφέρει να χάσει πάνω από 60 κιλά.

Σήμερα φοράει ρούχα νούμερο 12 ή 14 και απέχει 4 κιλά από το στόχο της να φτάσει τα 82 κιλά.

Παρότι, όπως παραδέχεται, επιτρέπει στον εαυτό της μερικές παρασπονδίες, δεν της αρέσει πια το φαγητό που έτρωγε παλιά.

Παράλληλα ασκείται τρεις φορές την εβδομάδα.

«Η ζωή μου είναι αγνώριστη πια, μπορώ να παίζω ποδόσφαιρο και να τρέχω πίσω από τα παιδιά μου αντί να κάθομαι σε ένα παγκάκι και να τα κοιτάζω», εξηγεί, «για πρώτη φορά στη ζωή μου αγοράζω ρούχα από κανονικά μαγαζιά, φοράω ρούχα που παλιά δεν τολμούσα ούτε να ονειρευτώ. Παλιά μισούσα τον εαυτό μου, δεν ήθελα να βγαίνω πολύ και να συναναστρέφομαι τους ανθρώπους. Ακόμα παλεύω με την αυτοπεποίθησή μου αλλά θα την καταφέρω κι αυτή».












Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.