Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Συγκλονίζει το δράμα του Κιάνου Ριβς

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δακρύβρεχτες πτυχές από τη ζωή του ηθοποιού Κιάνου Ριβς έφερε στο φως μία ανάρτηση στο Facebook, σύμφωνα με την οποία «έχασε» την αγαπημένη του και το παιδί που εκείνη κυοφορούσε, ενώ η αδερφή του πάσχει από λευχαιμία!

Το συγκλονιστικό κείμενο έκανε την εμφάνισή του πριν από λίγες ημέρες και αφορά στα δράματα που αντιμετώπισε ο Κιάνου Ριβς, o οποίος έγινε παγκοσμίως γνωστός από την τριλογία «The Matrix».

Συγκλονίζει το δράμα του Κιάνου Ριβς

H ανάρτηση, που έγινε viral και κάνει τον γύρο του κόσμου μέσω δημοσιευμάτων, αναφέρει:

«Οι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν ποιος είμαι αλλά δεν ξέρουν την ιστορία μου. Στην ηλικία των 3 είδα τον πατέρα μου να φεύγει. Πήγα σε τέσσερα διαφορετικά σχολεία παλεύοντας με την δυσλεξία, κάνοντας το θέμα της εκπαίδευσής μου μεγαλύτερη πρόκληση από ότι είναι για τους περισσότερους. Τελικά σταμάτησα το σχολείο χωρίς να πάρω απολυτήριο.

Όταν ήμουν 23 χρονών, ο πιο στενός μου φίλος, ο Ρίβερ Φοίνιξ, πέθανε από υπερβολική δόση ναρκωτικών. Το 1998 γνώρισα την Τζένιφερ Σάιμ. Ερωτευτήκαμε από την πρώτη στιγμή και το 1999 η Τζένιφερ ήταν ήδη έγκυος στην κόρη μας. Δυστυχώς, στους 8 μήνες το παιδί μας γεννήθηκε νεκρό. Ήμασταν συντετριμμένοι από το θάνατό της και αυτό τελικά οδήγησε τη σχέση μας στη λήξη της. 18 μήνες αργότερα, η Τζένιφερ σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Από τότε απέφευγα τις σοβαρές σχέσεις και τη σκέψη να κάνω παιδιά.

Η μικρή μου αδερφή διαγνώστηκε με λευχαιμία. Πλέον έχει γιατρευτεί κι εγώ δώρισα το 70% των κερδών μου από την ταινία “Matrix” σε νοσοκομεία που περιθάλπουν ασθενείς με λευχαιμία. Είμαι ο μόνος από τους stars του Hollywood που δεν διαθέτει έπαυλη. Δεν έχω σωματοφύλακες και δεν φοράω ακριβά ρούχα. Και παρά το γεγονός ότι “αξίζω” 100 εκατομμύρια δολάρια εξακολουθώ να κυκλοφορώ με το μετρό και το λατρεύω!

Άρα, μπορούμε να πούμε πως, ακόμα και αντιμετωπίζοντας τραγωδίες, ένας φωτεινός άνθρωπος μπορεί να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει. Δεν έχει σημασία τι έχεις να αντιμετωπίσεις στη ζωή σου. Μπορείς να το ξεπεράσεις. Η ζωή αξίζει να τη ζεις!»




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.