Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

«Όλα όσα δεν θα σου που για την μητρότητα»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Σκιτσογράφος σχειδάζει με κωμικοτραγικό τρόπο τον πρώτο χρόνο συνύπαρξης με την κόρη της.
«Όλη μου τη ζωή με θυμάμαι να σχεδιάζω» αναφέρει η σκιτσογράφος Lucy Scott και προσθέτει: «είτε ως δουλειά είτε ως διασκέδαση δεν πρέπει να πέρασε μέρα που να μην έχω πιάσει το μολύβι στα χέρια μου». Όταν το 2012 έγινε για πρώτη φορά μαμά δεν μπορούσε παρά και πάλι να πάρει ένα μολύβι και να αρχίσει να σχεδιάσει με τον δικό της κωμικοτραγικό τρόπο τα ανομολόγητα πάθη του πρώτου χρόνου της μητρότητας. «Ήταν ένας υπέροχος, μαγικός, δύσκολος και αφάνταστα κουραστικός πρώτος χρόνος».

Κάθε μέρα αντιμετώπιζε μια νέα πρόκληση ή ήταν μια ακόμη μέρα ορόσημο που καθώς εξελισσόταν της έκοβε την ανάσα.

«Δεν ήθελα να ξεχάσω τίποτα από όσα συνέβαιναν, έτσι τα κατέγραφα βιαστικά την ώρα που το μωρό μου κοιμόταν, με την βοήθεια πάντα του μολυβιού μου. Πολλές φορές η διαδικασία αποδείχτηκε καθαρτήρια κάνοντας τις δυσκολίες που αντιμετώπιζα ελαφρύτερες. Μόλις γιορτάσαμε τα γενέθλια του πρώτου χρόνου της κόρης μου, είχα ήδη συγκεντρώσει πληθώρα σκίτσων, έτσι αποφάσισα να τα εκδώσω».

Έρχονται επισκέψεις!



Η χαρά των οικογενειακών ταξιδιών 



Εκπαίδευση ύπνου: Καθώς το μωρό χαλαρώνει, τραβήξτε το απαλά από το στήθος σας 



Μικρές νίκες



Όνειρα γλυκά



Κοιμάται και έχεις όλη την υπόλοιπη μέρα δική σου 



Μια πραγματικά ιδιαίτερη εκκένωση



Δημόσιος θηλασμός



Πραγματικό μαρτύριο




Υπερηχογράφημα για να μάθεις το φύλο



Ρομαντικά βράδια με τον σύζυγο



Μια στιγμιαία έξοδος από το σπίτι: Σχεδόν 45 λεπτά προετοιμασίας



Πόσο νωρίς είναι το νωρίς άραγε;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.