Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

«Γιατί απάτησα τον σύζυγό μου και δεν το μετανιώνω»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Το πρώτο ερώτημα που μας έρχεται στο μυαλό όταν ακούμε για απιστίες συζύγων είναι: Γιατί; Μια πρόσφατη μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Guelph στο Οντάριο του Καναδά, προσπάθησε να απαντήσει στο ερώτημα αυτό και διαπίστωσε ότι οι λόγοι πίσω από την απιστία διαφέρουν σημαντικά μεταξύ των δύο φύλων.

Για τους άνδρες, έχει να κάνει με το σεξ – όσο περισσότερο είναι σεξουαλικά ευερέθιστοι τόσο πιο πιθανόν είναι να εξαπατήσουν τη γυναίκα τους.

Για τις γυναίκες όμως έχει να κάνει με το επίπεδο ικανοποίησής τους από την σχέση. Αν δηλαδή μια γυναίκα είναι δυστυχισμένη είτε στην σχέση της είτε στον γάμο, οι πιθανότητες να απιστήσει είναι 2,6 φορές μεγαλύτερες.

Ανεξάρτητα όμως από τις αιτίες, ένα είναι το αποτέλεσμα: η απιστία είναι καταστροφική για μια σχέση. Σε πολλές περιπτώσεις, όταν οι σύντροφοι απλά εθελοτυφλούν ή αρνούνται να συζητήσουν τα προβλήματα της σχέσης τους, τότε με την απιστία εκείνα βγαίνουν έτσι κι αλλιώς στην επιφάνεια. Τι θα κάνατε λοιπόν αν σας παρουσιαζόταν μια δεύτερη ευκαιρία; Διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε ποια μαθήματα ζωής πήραν οι τέσσερις γυναίκες μέσα από τις προσωπικές τους εμπειρίες με την απιστία.

«Ο σύζυγός μου ήταν καταχρηστικός»
«Από την ημέρα που παντρεύτηκα τον σύζυγό μου, ήξερα ότι ήταν ένα λάθος», λέει η 50χρονη Ελισάβετ. «Ήταν καταχρηστικός, ήθελε να έχει τον έλεγχο στα πάντα και αυτό που περίμενε από μένα ήταν να αφήσω την δουλειά μου και να αφοσιωθώ στο σπίτι μας. Μετά από περίπου ένα χρόνο γάμου, ξεκίνησα μια παράλληλη σχέση με έναν συνάδερφό μου από τη δουλειά. Δεν είχα αυταπάτες, μπορεί να μην ήμουν τρελά ερωτευμένη, αλλά ήξερα ότι ήμουν με κάποιον που με έκανε να αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου, με έκανε να γελάω και με σεβόταν γι΄αυτό που είμαι όχι γι΄αυτό που θα ήθελε να είμαι. Η σχέση αυτή με βοήθησε να βρω τον εαυτό μου και μου απέδειξε ότι θα μπορούσα να ζήσω μια ζωή ανεξάρτητη από τον σύζυγό μου. Μου έδωσε επίσης το θάρρος να ζητήσω διαζύγιο. Είκοσι πέντε χρόνια αργότερα, είμαι παντρεμένη με έναν υπέροχο άνθρωπο. Κάνουμε ευτυχισμένο ο ένας τον άλλον και ποτέ δεν προσπαθήσαμε να αλλάξουμε τους χαρακτήρες μας ή να προσποιηθούμε κάτι που δεν είμαστε», λέει.

Τι μπορείτε να μάθετε: Η εμπιστοσύνη που χαρίζει μια νέα σχέση, μπορεί να αποτελέσει την σπίθα ώστε να βγει κανείς από μια κακή σχέση.

«Αρχίσαμε να δυσανασχετούμε ο ένας από τον άλλον.»
Όταν η 28χρονη Βανέσσα παντρεύτηκε τον σύζυγό της πριν από έξι χρόνια και οι δύο ανυπομονούσαν να κάνουν παιδιά, αλλά μετά τον γάμο τους κάτι άλλαξε για εκείνη. «Άρχισα να αγαπώ πραγματικά τη δουλειά μου και τα παιδιά δεν περιλαμβάνονταν στο πρόγραμμα, τουλάχιστον όχι την δεδομένη εποχή,» λέει. Ο σύζυγός της όμως είχε πληγωθεί από την αλλαγή της συμπεριφοράς της και άρχισε να δυσανασχετεί. «Αρχίσαμε να τσακωνόμαστε πολύ, εγώ αγανακτούσα με τη δυσφορία του και συνεχώς πληγώναμε ο ένας τον άλλον», συμπληρώνει. "Ένα βράδυ τον έπιασα να προσπαθεί να ξεγλιστρήσει το προφυλακτικό και αυτό ήταν και το τέλος της σεξουαλικής μας ζωής», προσθέτει. «Η έλλειψη της οικειότητας με οδήγησε στην απιστία. Γνώρισα έναν άντρα στο Διαδίκτυο και αρχίσαμε να βγαίνουμε για περίπου ένα χρόνο. Ο γάμος μου τελείωσε όταν μας έπιασε ο σύζυγός μου. Το μεγαλύτερο μάθημα που πήρα ήταν ότι αν ήμουν δυστυχισμένη στο γάμο μου, ο σύζυγός μου έφταιγε κατά το ήμισυ. Η απιστία μου έδωσε το κουράγιο να ζητήσω όσα μου έλειπαν στον γάμο μου», καταλήγει.

Τι μπορείτε να μάθετε: Το γεγονός ότι δεν είχε εκδηλωθεί ο θυμός σε αυτήν την σχέση δημιούργησε πρόσφορο έδαφος για μια απιστία. Σε συνδυασμό με την έλλειψη της σεξουαλικής οικειότητας, όλα οδηγούσαν στην απιστία . Σημασία έχει λοιπόν η ανοικτή και ειλικρινής επικοινωνία ώστε τα ζευγάρια να παραμένουν συνδεδεμένα και να μην αναζητούν την οικειότητα έξω από την σχέση ή τον γάμο.

«Είχα βαρεθεί και ήμουν δυστυχισμένη.»
Στα 35 της η Βαρβάρα είχε ότι ονειρεύονται όλες οι γυναίκες. Ένα πολύ ωραίο σπίτι, δύο αξιολάτρευτα παιδιά και την αγάπη του συζύγου της. Ήταν όμως δυστυχισμένη. «Ο σύζυγός μου ήταν ένας καλός άνθρωπος, αλλά είχα βαρεθεί. Εκείνη την χρονιά χρειάστηκε να λείψει σε μια άλλη πόλη για επαγγελματικούς λόγους. Έτυχε να γνωρίσω έναν άλλον άντρα μέσα στο ασανσέρ. Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά: ανταλλάξαμε αριθμούς και μιλάγαμε κάθε μέρα. Τον ερωτεύτηκα και αποφάσισα να χωρίσω! Έγινα δυνατή, αποφασιστική και ανεξάρτητη. Αυτό έγινε πριν από 25 χρόνια. Σήμερα είμαστε παντρεμένοι, έχουμε πέντε παιδιά και δέκα εγγόνια», καταλήγει η ίδια.

Τι μπορείτε να μάθετε: Αν και η ιστορία της Βαρβάρα είναι τύπου και «ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα», δεν καταλήγουν έτσι όλες οι ιστορίες απιστίας, φαίνεται όμως πώς μπορεί να γίνει το έναυσμα για να ψαχτεί κανείς και να καταλάβει τους λόγους για τους οποίους είναι δυσαρεστημένος. Εάν χρειάζεστε μια αλλαγή σκεφτείτε το ενδεχόμενο να πάτε μαζί ένα εξωτικό ταξίδι ή να κάνετε μια εκδρομή με τις φίλες σας ή να σκεφτείτε το ενδεχόμενο να μετακομίσετε σε μια άλλη πόλη και να κάνετε μια νέα αρχή.

«Ο σύζυγός μου ήταν εργασιομανής.»
Για 10 χρόνια, η 49χρονη Βάνα είχε μια ζωή ανεξάρτητη από εκείνη του συζύγου της, επειδή δεν ήταν ποτέ εκεί. «Ο Φίλιππος ήταν πάντα κουρασμένος από την δουλειά και δεν είχε ποτέ χρόνο για μένα. Έτσι λοιπόν κι εγώ αφοσιώθηκα στην οικογένειά μας και τα έδωσα όλα στα παιδιά μας, ήξερα μέσα μου πώς δεν ήθελα να είμαι έτσι για το υπόλοιπο της ζωής μου. Ένα βράδυ συναντήθηκα με την Τίμο και καταλήξαμε να περάσουμε όλη τη νύχτα μαζί. Λίγες εβδομάδες μετά διέλυσα τον γάμο μου και μετά από δύο χρόνια παντρευτήκαμε με τον Τίμο. Ο πρώην άντρας μου όμως πέθανε ένα μήνα μετά τον χωρισμό μας από καρδιακή προσβολή. Ο Τίμος όμως ήρθε στη ζωή μου και τη «ξύπνησε», μου έδειξε ότι η ζωή είναι πολύτιμη και ότι μπορούμε να πετυχαίνουμε όλα τα όνειρά μας αρκεί να βάζουμε στόχους», υπογραμμίζει η ίδια.

Τι μπορείτε να μάθετε: Η Βάνα ένιωθε μόνη για πολλά χρόνια και το αίσθημα της απομόνωσης την οδήγησε σε μια νέα σχέση. Η λύση είναι ο διάλογος.


Πηγή: http://www.baby.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.