Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Μητέρα αποκλείστηκε από το Instagram επειδή δημοσίευσε φωτογραφίες του σώματός της

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η Hannah Moore, μητέρα δύο διδύμων είναι περήφανη για τα σημάδια που έμειναν στο σώμα της μετά την εγκυμοσύνη. Για να εμπνεύσει λοιπόν κι άλλες γυναίκες και να τις πείσει να μην αισθάνονται καμιά ντροπή δημοσίευσε φωτογραφίες της στο Instagram.
Μητέρα αποκλείστηκε από το Instagram επειδή δημοσίευσε φωτογραφίες του σώματός της

"Είχα γράψει κάτω από την εικόνα πως δεν ένιωθα καθόλου άνετα με την εμφάνισή μου, πώς πάντα αντιμετώπιζα προβλήματα στις σχέσεις μου και δυσκολευόμουν να βρω ρούχα που να μου αρέσουν. Πλέον αυτό έχει αλλάξει και θέλω όπως εγώ, έτσι και οι άλλες γυναίκες – λεπτές ή παχουλές – να αγαπήσουν τον εαυτό τους έτσι όπως είναι, γιατί είναι όμορφοι», δηλώνει η ίδια η Hannah.



Μέσα σε δύο λεπτά όμως, μετά από αυτό, το Instagram έκλεισε τον λογαριασμό, αναφέροντας ότι οι εικόνες είναι ακατάλληλες και ότι περιέχουν «γυμνό και βία.»

Η Hannah, η οποία είχε βιώσει και bulling εξαιτίας του βάρους της στο γυμνάσιο, δήλωσε ότι το περιστατικό την έκανε να αισθάνεται απαίσια. Τώρα σκέφτεται ότι το σώμα της είναι «άσχημο και αηδιαστικό και πώς έκανε τους ανθρώπους να αισθάνονται άρρωστοι.»



«Ένιωσα τόσο περήφανη για τον εαυτό μου όταν δημοσίευσα μια φωτογραφία της κοιλιάς μου που κουβαλούσε επί 6 μήνες τα κορίτσι μου», τονίζει η Hana η οποία γέννησε πρόωρα τις δίδυμες Lily και Grace, τον περασμένο Ιούνιο.

Το Instagram από την πλευρά του αναφέρει σε ανακοίνωσή του: «Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν φορές που οι άνθρωποι μπορεί να θέλουν να μοιραστούν γυμνές φωτογραφίες τους εαυτού του είτε είναι για καλλιτεχνικούς λόγους είτε όχι, αλλά δεν επιτρέπεται το γυμνό στο Instagram Αυτή η κατευθυντήρια γραμμή ισχύει για φωτογραφίες και βίντεο που δείχνουν τη σεξουαλική επαφή, τα γεννητικά όργανα, και κοντινά πλάνα γυμνού σώματος. Αφορά επίσης φωτογραφίες γυναικών όπου απεικονίζονται θηλές του στήθους αλλά φωτογραφίες μετά από μαστεκτομή και κάποιες άλλες που δείχνουν γυναίκες να θηλάζουν, επιτρέπονται. Το γυμνό σε έργα ζωγραφικής και γλυπτά, επίσης επιτρέπεται.»

Αν και η εκπρόσωπος του Instagram είπε ότι λόγω τεχνικού λάθους έκλεισε ο λογαριασμός της Hannah και παρόλο που αποκαταστάθηκε το «πρόβλημα» εκείνη δηλώνει πληγωμένη απ’ αυτό που συνέβη.

«Τώρα που ο καιρός φτιάχνει, αισθάνομαι ότι πρέπει να καλύψω το σώμα μου για να βγω έξω. Δεν μπορώ να κυκλοφορώ χωρίς να καλύψω τα χέρια ή τα πόδια μου γιατί αισθάνομαι ότι οι άνθρωποι με κοιτούν παράξενα…»

Εμείς πιστεύουμε ότι η Hannah δεν θα έπρεπε να αισθάνεται έτσι. Είναι όμορφη. Και υπάρχουν αμέτρητες μαμάδες στο Instagram που είναι περήφανες για τις ραγάδες και τα σημάδια που άφησε η εγκυμοσύνη στα σώματά τους και δεν διστάζουν να αναρτούν φωτογραφίες στον νέο λογαριασμό του Instagram #LoveYourLines. 


Πηγή: http://www.baby.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.