Κυριακή 3 Μαΐου 2015

«Είσαι όμορφη»: Μια καμπάνια για να αγαπήσετε το σώμα σας!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η φωτογράφος Jade Beall θέλησε να δημιουργήσει μια νέα καμπάνια για γυναίκες που διαθέτουν φυσική ομορφιά. Μέσα λοιπόν από την καμπάνια «You are Beautiful» («Είσαι όμορφη»), παρουσιάζει γυναίκες από όλο τον κόσμο οι οποίες φωτογραφήθηκαν και μίλησαν για τον ζωή τους.

Σκοπός είναι να προβληθεί ένα υγιές πρότυπο για το γυναικείο σώμα και να μεγαλώσει η αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση των γυναικών αναφορικά με την εμφάνισή τους.

«Το σώμα μου είναι μαμαδίστικο. Μπορεί να μην μου αρέσει πάντα και να υπάρχουν σημάδια πάνω του αλλά δεν ξεχνώ ποτέ ότι μου χάρισε τα παιδιά μου. Αυτό το σώμα ήταν πάντα εκεί για κάθε ένα από τα τέσσερα παιδιά μου αφού κατάφερα όλα να τα θηλάσω. Μόνο γι΄αυτό λοιπόν, το αγαπώ.»

Η Beall ελπίζει ότι το νέο site θα είναι μια πηγή υποστήριξης για τις γυναίκες που αγωνίζονται στη ζωή τους. «Πολλές γυναίκες αισθάνονται ότι είναι μόνες καθώς παρατηρούν τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα τους μετά την εγκυμοσύνη, τη λοχεία, τις αποβολές, τις διατροφικές διαταραχές, την κατάθλιψη, τις αυξομειώσεις του βάρους , καρκίνο, ασθένειες και ατυχήματα! Ελπίζω η καμπάνια αυτή να γίνει μια σανίδα σωτηρίας για χιλιάδες γυναίκες σε όλο τον κόσμο!» δηλώνει η ίδια η φωτογράφος.

Δείτε μερικά από τα υπέροχα πορτρέτα των γυναικών!













Πηγή: http://www.baby.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.