Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Η γυναίκα που θα γεννήσει τον γιο της αδελφής της

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μια ιστορία παρένθετης μητρότητας που αιφνιδιάζει - Δείτε τις φωτογραφίες.

Συντετριμμένη η 31χρονη Siobhan Terry από το Λονδίνο άκουσε τους γιατρούς να της λένε πως μετά τη μάχη της με τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας δεν θα μπορούσε να κάνει άλλα παιδιά. Η ίδια και ο 51χρονος σύζυγός της Dean άρχισαν να συνειδητοποιούν πως δεν θα έκαναν ένα αδελφάκι στη 2χρονη κόρη τους Saoirse.

Λογάριαζαν όμως χωρίς τον ξενοδόχο και συγκεκριμένα χωρίς την 33χρονη αδελφή της Ellie Fairfax.

«Με αγκάλιασε και μου είπε, ‘λοιπόν, θα κάνω εγώ ένα μωρό για σένα’ προθυμοποιούμενη να γίνει παρένθετη μητέρα», αφηγείται η Siobhan στη Daily Mail.

Η Ellie έμεινε έγκυος χρησιμοποιώντας σπέρμα του γαμπρού της και τον επόμενο μήνα αναμένεται να φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδί, το οποίο θα παραδώσει στην αδελφή της.

«Το να κάνω ένα παιδί για την Siobhan μού φάνηκε απολύτως φυσιολογικό», λέει η ίδια. «Ήταν αρκετά σκληρό να βλέπω την αδελφή μου να δίνει μάχη με τον καρκίνο. Αλλά ήταν ακόμα πιο σκληρό να ξέρω πως δεν μπορεί να κάνει άλλο παιδί.
Κι έτσι ήταν εύκολη η απόφασή μου», προσθέτει.

Οι δύο αδελφές- οι μεγαλύτερες από τα συνολικά τέσσερα παιδιά της οικογένειας- ήταν πάντα πολύ κοντά η μία στην άλλη αλλά η σχέση τους έγινε ακόμα πιο δυνατή όταν η Siobhan διαγνώστηκε με καρκίνο το 2012. «Χρειαζόμουν επειγόντως ακτινοβολίες και χημειοθεραπεία. Θέλαμε οπωσδήποτε ένα αδελφάκι για τη Saoirse αλλά δεν μπορούσα πια», θυμάται.

Σύμφωνα με τη Daily Mail, οι δύο αδελφές αγόρασαν ένα kit τεχνητής γονιμοποίησης μέσω ίντερνετ και τον δεύτερο μήνα των προσπαθειών η Ellie έμεινε έγκυος.

«Παρότι το μωρό είναι βιολογικά δικό μου πάντα ένιωθα πως δεν το κάνω για μένα. Οπότε δεν με απασχόλησε καθόλου το αν θα δυσκολευτώ να δώσω το αγοράκι στη Siobhan όταν γεννηθεί», αφηγείται η Ellie.

«Οι γονείς μου θα είναι δίπλα της όταν γεννήσει, ο Dean θα περιμένει έξω από την αίθουσα τοκετού. Δεν θα σκεφτόμουν ποτέ την παρένθετη μητρότητα με άλλη γυναίκα εκτός από την αδελφή μου», τονίζει η Siobhan. «Είμαι τόσο ευγνώμων για την αδελφή μου, είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα», καταλήγει.

Δείτε τις φωτογραφίες








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.