Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Αυξητική στήθους δώρο για την... ημέρα της μητέρας!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ξαναβρήκε την αυτοπεποίθησή της η 35χρονη - Δείτε τις φωτογραφίες.

Για την ημέρα της μητέρας, πολλές μαμάδες δέχονται συμβολικά και τρυφερά δώρα: λουλούδια, σοκολατάκια, κοσμήματα.

Η 35χρονη Kandy Noad, μητέρα τεσσάρων παιδιών, έγινε πέρσι παραλήπτης ενός πιο ακριβού και πολυπόθητου για την ίδια δώρου: η οικογένειά της πλήρωσε για να υποβληθεί σε… αυξητική στήθους.

Ένα χρόνο μετά η Noad- που υπέφερε με το 34AA μπούστο της και πλέον επιδεικνύει υπερήφανα το 34DD στήθος της- λέει στην Daily Mail πως η επέμβαση τής άλλαξε τη ζωή.

Παλαιότερα κρυβόταν μέσα σε φαρδιά ρούχα και η εικόνα της τη δυσαρεστούσε τόσο που σχεδόν δεν έβγαινε έξω.

Σήμερα δηλώνει πιο σίγουρη για τον εαυτό της από ποτέ, απολαμβάνει τα ψώνια με τις κόρες της και στις καλοκαιρινές της διακοπές πήρε μαζί της… 14 μπικίνι!

«Δεν έχω νιώσει ποτέ καλύτερα, άλλαξα εντελώς» εξηγεί, «έχω τόση αυτοπεποίθηση, έχασα και βάρος και είμαι ένας καινούριος άνθρωπος! Έχω επιτέλους το σώμα που πάντα ήθελα. Είμαι ευγνώμων για το δώρο αυτό που μού έκανε η οικογένειά μου, κάθε μέρα».

Σύμφωνα με την ίδια, οι τέσσερις εγκυμοσύνες της και ο θηλασμός των παιδιών της χάλασαν το στητό στήθος που κάποτε είχε.

Τις 3.500 λίρες που χρειάστηκαν για την επέμβαση τις συγκέντρωσαν ο σύζυγος και οι γονείς της. «Έχεις κάνει τόσα για τα παιδιά σου, είναι ώρα να κάνεις και για σένα κάτι», της είπε η μητέρα της.

«Είμαι περήφανη για την τωρινή εικόνα μου, έχασα βάρος μόνο και μόνο επειδή σταμάτησα να τρώω για παρηγοριά και απολαμβάνω τη ζωή», εξηγεί η 35χρονη από τη Βρετανία, «έχω πολλή ενέργεια, θέλω να κάνω πράγματα. Ασκούμαι και κολυμπώ».

«Αν ο κόσμος θέλει να με βλέπει ως ματαιόδοξη, είναι δικό του θέμα. Όποιος με γνωρίζει, ξέρει πόσο ανασφαλής ήμουν παλαιότερα και βλέπε τη διαφορά», τονίζει.

Δείτε τις φωτογραφίες









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.