Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

«Δεν άντεχα τον πόνο, είχα ζητήσει από τους γιατρούς να με βάλουν σε κώμα»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αμπιντάλ: Είμαι μαχητής και ήθελα να επιστρέψω για να ζήσω τη ζωή μου όπως και πριν.

Ο Ερίκ Αμπιντάλ έχει επιστρέψει δυνατός στα γήπεδα μετά τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο στο ήπαρ. Μέχρι όμως να την κερδίσει, πέρασε δύσκολες στιγμές όπως εξομολογήθηκε ο ίδιος σε γαλλικό μέσο.

«Όλοι έλεγαν για τη μεταμόσχευση που έκανα, αλλά στην πραγματικότητα έκανα τέσσερις ή πέντε επεμβάσεις μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Είχα χάσει συνολικά 19 κιλά. Ποτέ δεν σκέφτηκα το θάνατο και ξέρω πως ο Θεός αποφασίζει γι’ αυτά τα πράγματα. Όμως υπέφερα», ανέφερε ο Γάλλος αμυντικός.

«Θυμάμαι μια Κυριακή δεν μπορούσα να αντέξω τον πόνο. Είχα ζητήσει από τους γιατρούς να με βάλουν σε κώμα. Μετά την τέταρτη επέμβαση που μου έγινε οι γιατροί είχαν βρει πολύ υγρό στην κοιλιά μου και αναρωτιούνταν πώς άντεχα τον πόνο. Όμως είμαι μαχητής και ήθελα να επιστρέψω για να ζήσω τη ζωή μου όπως και πριν», πρόσθεσε.

Όσο για το ποδοσφαιρικό του μέλλον, είπε: «Θέλω να τελειώσω την καριέρα μου με στυλ κι αυτό σημαίνει… στο γήπεδο».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.