Κυριακή, 13 Ιανουαρίου 2013

Οι τροφές των μυών

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τους βοηθάνε να διογκώνονται και να λειτουργούν σωστά.

Αφού ξοδέψετε χρόνο και προσπάθεια μετά το γυμναστήριο, θέλετε να σιγουρευτείτε ότι οι μύες σας λαμβάνουν όλα εκείνα τα θρεπτικά συστατικά που τους βοηθάνε να διογκώνονται αλλά και να λειτουργούν σωστά.

Το πιο σημαντικό φυσικά είναι οι άπαχες πρωτεΐνες. Το κάλιο (potassium) που παίρνουμε από τις μπανάνες αλλά και τα βερίκοκα είναι βασικό στοιχείο για να αποφύγουμε κράμπες των μυών αλλά και αδυναμία.

Για να βοηθήσετε το σώμα σας να μετατρέψει τα θρεπτικά συστατικά σε πρωτεΐνες για τους μύες, χρειάζεστε τρόφιμα πλούσια σε Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, όπως είναι ο σολομός, η σαρδέλα και τα καρύδια.

Ένα ζωτικής σημασίας μέταλλο για την διατήρηση της υγείας των μυών είναι το μαγνήσιο (magnesium) που το βρίσκουμε στους ηλιόσπορους και στο σπανάκι.

Φυσικά δεν πρέπει να παραλείψουμε και το γάλα με χαμηλά λιπαρά, τα αμύγδαλα και τα τυριά (π.χ.ανθότυρο) που περιέχουν ασβέστιο (calcium) το οποίο βοηθάει τους μύες να συσπώνται.


Πηγή: http://www.iator.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.