Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

ΕΣΑμεΑ: Βροντερό «όχι» στις αλλαγές στην ειδική εκπαίδευση ερήμην των φορέων ΑμεΑ και των οικογενειών τους

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 10.12.2012.

Να παρευρεθεί στη συνεδρίαση της ακρόασης των εξωκοινοβουλευτικών εκπροσώπων της Διαρκούς Επιτροπής
Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής που θα συζητήσει το ν/σ «Οργάνωση και λειτουργία του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ) και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ)», προκειμένου να εκθέσει αναλυτικά τις απόψεις της στον τομέα της ειδικής εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία, ζητά με επιστολή της η ΕΣΑμεΑ.

Η Συνομοσπονδία, που αντιτίθεται στο άρθρο 39 του συγκεκριμένου νομοσχεδίου, υπογραμμίζει ότι το άρθρο αυτό οδηγεί στην κατάργηση της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και επιχειρούνται αλλαγές για την αναδιοργάνωση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που παρέχεται στα άτομα με αναπηρία, χωρίς να έχει προηγηθεί κανένας διάλογος με τους φορείς των ατόμων με αναπηρία και των οικογενειών τους και των φορέων της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Πιο αναλυτικά, η ΕΣΑμεΑ για το άρθρο 39 τονίζει ότι:

 Ο τρόπος με τον οποίο καθορίζει την οργάνωση των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής επιβαρύνει τα ήδη αυξημένα καθήκοντα του ήδη υποστελεχωμένου ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού, ενώ η στελέχωση αυτών των δομών βασίζεται στο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ χωρίς να προνοεί τίποτα για τη συνέχιση της λειτουργία τους μετά τη λήξη του.
 Εισάγει νέες διαγνωστικού χαρακτήρα επιτροπές τις ΕΔΕΑΥ που στερούνται επιστημονικού κύρους για το δύσκολο τομέα της διάγνωσης και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αναγκών των ατόμων με αναπηρία, ενώ υποβαθμίζεται ο ρόλος και η συμμετοχή των διδασκόντων και απουσιάζει παντελώς και αντισυνταγματικά η συμμετοχή των γονέων των μαθητών με αναπηρία.
 Το άρθρο 39 δεν λαμβάνει υπόψη τη διαχρονική έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής των σχολικών μονάδων ειδικής εκπαίδευσης θέμα το οποίο δεν πρέπει να αγνοηθεί αλλά να επιλυθεί άμεσα.
 Διατηρεί το διαχρονικά απαράδεκτο καθεστώς του αναπληρωτή εκπαιδευτικού στις σχολικές μονάδες που παρέχουν εκπαιδευτικές υπηρεσίες στα άτομα με αναπηρία, καθεστώς το οποίο δεν μπορεί να εγγυηθεί παροχή ποιοτικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών.

Η επιστολή στην Επιτροπή επισυνάπτεται.

Μεταβιβάσιμα αρχεία:
Δ/Τ σε ηλεκτρονική μορφή (application/msword, 94 KB)
Επιστολή σε ηλεκτρονική μορφή (application/msword, 114 KB)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.