Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Ζωγραφίζει με τα πόδια και το στόμα

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Ο Tom Yendell είναι ένα από τα θύματα της θαλιδομίδης.
Παρότι γεννήθηκε χωρίς άνω άκρα κατάφερε να γίνει παγκοσμίως γνωστός για το ταλέντο του στη ζωγραφική. Ο 50χρονος Tom Yendell δημιουργεί στον καμβά χρησιμοποιώντας το στόμα και τα πόδια του!

Στο στούντιο που έχει δημιουργήσει στο γκαράζ του σπιτιού του έχει δημιουργήσει περισσότερα από 500 έργα, χρησιμοποιώντας τα χείλη, τη γλώσσα, τα δόντια, το κεφάλι του και τις πατούσες του για να χειρίζεται τα διαφορετικά πινέλα ανάλογα με το αποτέλεσμα που θέλει να πετύχει.

Η αναπηρία του οφείλεται στην ουσία θαλιδομίδη (thalidomide), ένα φάρμακο που μερικές δεκαετίες πριν χορηγούνταν για την καταπολέμηση της πρωινής ναυτίας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, το οποίο όμως οδήγησε σε πολυάριθμες γεννήσεις βρεφών με δυσπλασίες.



Ο Tom ζει στο Hampshire και έχει αποκτήσει δύο παιδιά με τη γυναίκα του Lucy.

«Πάντα είχα μια ιδιαίτερη τάση προς την τέχνη. Από τεσσάρων ετών ακόμη ήθελα να ζωγραφίζω. Και για όποιον δεν έχει χέρια, τα πόδια και το στόμα είναι η αμέσως επόμενη καλύτερη επιλογή.

Τα έργα του διατίθενται μέσα από τον οργανισμό «Mouth and Foot Painting Association».



Ο ίδιος ασχολείται επαγγελματικά με τη ζωγραφική τα τελευταία 30 χρόνια. «Μπορείς να χρησιμοποιήσεις διάφορα μέρη του σώματός σου –δόντια, γλώσσα, χείλη, ολόκληρο το κεφάλι και τα πόδια- για να κάνεις διαφορετικές πινελιές. Καμιά φορά με πιάνου κράμπες ή πιάνονται οι μύες μου. Δεν είμαι πάρα πολύ παραγωγικός γιατί μερικές φορές προτιμώ να περάσουν μερικές ημέρες “δουλεύοντας” ένα έργο παρά να το κάνω βιαστικά».



Ο Tom είναι ένας από τα 466 μωρά από τα 2.000 που επέζησαν από τις επιπτώσεις της θαλιδομίδης στη Μεγάλη Βρετανία και έχει γράψει και ένα βιβλίο για τη ζωή του.



«Η θαλιδομίδη ήταν κάτι που συνέβη στη ζωή μου. Δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’ αυτό παρά να το αποδεχτώ και να προχωρήσω στη ζωή μου με θετική διάθεση. Δε με βλέπω ως κάποιον με αναπηρία ή ανικανότητα. Το ότι γεννήθηκα χωρίς χέρια δεν ήταν ποτέ πρόβλημα για μένα. Έμαθα να προσαρμόζομαι. Δεν αφήνω τίποτε να μου σταθεί εμπόδιο. Ήμουν ο μικρότερος από πέντε αδέρφια, τα οποία πάντα μου συμπεριφέρονταν εντελώς φυσιολογικά, όπως θα έκαναν με οποιονδήποτε άλλο. Δεν ήταν ποτέ πιο ελαστικοί μαζί μου» πρόσθεσε.












Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.