Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Η γηραιότερη νάνος του κόσμου

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ισχυρίζεται ότι είναι 113 ετών!vΗ Zeenat Bi από το Bhopal της Ινδίας ισχυρίζεται ότι είναι η γηραιότερη νάνος του κόσμου, με ηλικία 113 ετών και ύψος μόλις 91,4 εκατοστά.

Η ίδια διαθέτει επίσημα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι είναι 101 ετών, αλλά ισχυρίζεται ότι είναι 12 χρόνια μεγαλύτερη.

Η τωρινή κάτοχος του ρεκόρ Γκίνες είναι η Lowell Deforest Mason, που έγινε 74 ετών τον περασμένο Φεβρουάριο.

Η μικροσκοπική ηλικιωμένη γυναίκα λέει ότι θυμάται την πατρίδα της υπό βρετανική κατοχή, τότε που οι Nawab (ινδοί πρίγκιπες) είχαν σημαντική επιρροή στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων.



Αν η ηλικία της είναι πραγματική αυτό σημαίνει ότι γεννήθηκε την εποχή που η βασίλισσα Βικτόρια είχε τον τίτλο της Αυτοκράτειρας της Ινδίας.

«Είμαι τόσο μεγάλη που έχω δει όλες τις αλλαγές σε αυτήν την πόλη. Θυμάμαι ότι την εποχή που ήταν εδώ οι Βρετανοί, όλη η πόλη ήταν σα μια ζούγκλα. Υπήρχαν δέντρα μέχρι εκεί που έφτανε το μάτι σου. Θυμάμαι ακόμη τότε που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το βρετανικό ψωμί στην πόλη. Ήταν πολύ περίεργο, γιατί δεν είχε καμία σχέση με αυτό που έτρωγαν οι άνθρωποι μέχρι τότε» είπε.



Η Bi δεν παντρεύτηκε ποτέ. Παρότι υποφέρει από καταρράκτη και έλλειψη ασβεστίου καταφέρνει να επιβιώνει ακόμη μόνη της, με την πενιχρή σύνταξη που λαμβάνει και που δεν φτάνει τα 4 ευρώ το μήνα (για την ακρίβεια παίρνει, 3,97 ευρώ)!



«Ζω μόνη μου εδώ και 50 χρόνια. Δεν παντρεύτηκα ποτέ και δεν έκανα παιδιά. Το μόνο που έχω είναι αυτό το μικρό κρεβάτι, που μου το έδωσε η πρώην επικεφαλής υπουργός της περιοχής, Uma Bharti. Μου έστελνε 37 ευρώ το μήνα. Αλλά τώρα με έχουν ξεχάσει όλοι» πρόσθεσε.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.