Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Θα αγωνιστεί αν και είναι έγκυος

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Είναι η μοναδική αθλήτρια που είναι έγκυος και θα πάρει μέλος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. Η αθλήτρια της σκοποβολής της ομάδας της Μαλαισίας Nur Suryani Mohamed Taibi, θα μετάσχει κανονικά στους αγώνες, αφού δεν ήθελε να χάσει ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της ζωής της.

Το Σεπτέμβριο, η αθλήτρια πρόκειται να φέρει στον κόσμο το κοριτσάκι της, αλλά οι γιατροί της, ο σύζυγός της και οι αξιωματούχοι των Ολυμπιακών Αγώνων της έδωσαν το «πράσινο φώς». Προπονήθηκε όλους τους μήνες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, ενώ η ίδια δηλώνει: "Σκοπός μου είναι να αγωνιστώ. Αν αργότερα υπάρξει κάποιο πρόβλημα, δεν θα διακινδυνεύσω τη ζωή του μωρού μέσα μου. Όμως αισθάνομαι δυνατή κι ο σύζυγός μου, μου λέει ότι όσο αισθάνομαι έτσι κι έχω την ενέργεια να το κάνω, φαίνεται πως το μωρό μου μιλάει και πρέπει να το κάνω!".









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.