Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2010

Τα αντιγριπικά προκαλούν... αυτοκινηστικά ατυχήματα

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Οι γιατροί προειδοποιούν ότι εκατομμύρια οδηγών ανά τον κόσμο θέτουν τη ζωή τους σε κίνδυνο, όταν οδηγούν μετά τη λήψη αντιβίωσης και άλλων αντιγριπικών.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Daily Mail», όταν κάποιος υποφέρει από γρίπη ή και απλό κρύωμα, καλύτερα να μην οδηγεί, ιδίως μετά τη λήψη ανάλογων φαρμάκων, καθώς υπάρχει κίνδυνος υπνηλίας. Οι γιατροί, μάλιστα, προειδοποιούν ότι τα φάρμακα που παίρνει κάποιος για το κρυολόγημα «ισοδυναμούν» με το αλκοόλ, γιατί προκαλούν ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα: ίλιγγο και υπνηλία.

Στα φάρμακα αυτά περιλαμβάνονται αντιαλλεργικά, σιρόπια για τον βήχα, χάπια για τη ναυτία και υπνωτικά. Υπάρχουν άνθρωποι που λόγω ευαισθησίας επηρεάζονται ακόμη περισσότερο από τη λήψη αυτών των φαρμάκων.
Ένας ενήλικας υποφέρει από κρυολόγημα κατά μέσο όρο δύο με τέσσερις φορές τον χρόνο και καθώς ήδη έχει αρχίσει η εποχή ιώσεων, αναμένεται εκατομμύρια άνθρωποι να ξεκινήσουν και τη λήψη αντιγριπικών, χωρίς ωστόσο κανείς εξ αυτών να έχει την υποψία ότι  τα φάρμακα αυτά δύνανται να επηρεάσουν και την οδηγική του ικανότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.