Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

Στους θεσμούς η μελέτη για 20.000 μόνιμους διορισμούς

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Φίλης: Στόχος να υπάρξουν επιτέλους μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση.

Τη μελέτη για την ανάγκη 20.000 μόνιμων διορισμών την επόμενη τριετία κατέθεσε στους θεσμούς το υπουργείο Παιδείας, όπως είπε ο υπουργός Νίκος Φίλης κατά τη συνάντηση που έχει σήμερα με τους 13 Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης και τους 116 Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

«Στόχος κοινός όλων μας είναι - μετά έξι χρόνια μνημονιακών πολιτικών και αδιοριστίας - να υπάρξουν επιτέλους μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση» τόνισε χαρακτηριστικά.

Αναφορικά με τις πανελλαδικές, ο κ. Φίλης ενημέρωσε πως «απομένει η υπουργική απόφαση για το ποσοστό που θα αναλογεί στους υποψήφιους του παλαιού και του νέου συστήματος, το οποίο θα προκύψει μετά τη μελέτη από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου των δηλώσεων που κατέθεσαν οι υποψήφιοι, των οποίων η διορία κατάθεσης έληξε πριν από λίγες ημέρες».

Για τη νέα σχολική χρονιά, ο υπουργός Παιδείας σημείωσε πως «ο προγραμματισμός και οι ενέργειες των υπηρεσιών του υπουργείου, οι ενέργειες και οι αποφάσεις των 13 Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, οι ενέργειες, η συνεργασία και οι αποφάσεις των 116 Διευθυντών Εκπαίδευσης ΠΕ & ΔΕ πρέπει να στοιχίζονται σε ένα κοινό στόχο: Να ανοίξουν στις 12 Σεπτέμβρη με πλήρη λειτουργία τα σχολεία, Νηπιαγωγεία/Δημοτικά/Γυμνάσια/ Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια».

«Μέσα στο πλαίσιο αυτό οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών θα ολοκληρωθούν στις αρχές Ιουνίου, ενώ οι αποσπάσεις όλων των ειδών θα έχουν ολοκληρωθεί στις αρχές Ιουλίου» συμπλήρωσε. Επίσης, είπε ότι «αύριο, δημοσιεύεται πρόσκληση για την αναβάθμιση ψηφιακών υποδομών όλων των σχολείων. Η 1η φάση της αναβάθμισης ξεκινά με τα σχολεία που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον έως τις 8 Απριλίου 2016».

Για την παρουσία εξωσχολικών παραγόντων στην τάξη «με το πρόσχημα εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ενημερώσεων», ο κ Φίλης είπε πως «το υπουργείο θα προχωρήσει στον επανακαθορισμό κριτηρίων και προϋποθέσεων για την έγκριση και ένταξη εξωσχολικών φορέων και προσώπων σε προγράμματα και δραστηριότητες». Για το προσφυγικό, ενημέρωσε πως συγκροτείται μια κεντρική επιτελική επιτροπή αποτελούμενη από υπηρεσιακούς παράγοντες από πανεπιστημιακούς και άλλους επιστήμονες εξειδικευμένους σε θέματα στήριξης, εκπαίδευσης και ένταξης προσφύγων, καθώς και από εκπροσώπους κοινωνικών φορέων, ή οργανώσεων που δραστηριοποιούνται σε συναφή ζητήματα.

Ο κ. Φίλης ζήτησε από τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης και τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο του εθνικού διαλόγου για την παιδεία να ενθαρρύνουν τους εκπαιδευτικούς να καταθέσουν τις προτάσεις τους (ατομικές ή συλλογικές), «οι οποίες μπορούν να αφορούν πλευρές, επί μέρους ζητήματα ή την εκπαιδευτική διαδικασία στο σύνολό της, στη σχετική ιστοσελίδα για το διάλογο στην παιδεία, αλλά και να οργανώσουν το επόμενο διάστημα συζητήσεις στο πλαίσιο των παιδαγωγικών συνεδριάσεων των συλλόγων διδασκόντων».

Στην ομιλία του ο κ Φίλης εξέφρασε εξάλλου, την ικανοποίησή του γιατί όπως είπε «δημιουργήθηκε ένα σώμα στελεχών εκπαίδευσης που συνδυάζει δυο στοιχεία που είναι απαραίτητα σε κάθε ζωντανό θεσμό στη δημόσια διοίκηση, την εμπειρία αλλά και την ανανέωση. Ανανέωση που έφτασε σε ποσοστό το 60% αφού 70 από τους 116 Διευθυντές Εκπαίδευσης επιλεγήκατε για πρώτη φορά».

Στη συζήτηση παρενέβησαν ο Γ.Γ. του υπουργείου, Γιάννης Παντής, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία, Αντώνης Λιάκος, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, Κώστας Γαβρόγλου, ο πρόεδρος του ΙΕΠ, Γεράσιμος Κουζέλης και διευθυντικά στελέχη του υπουργείου. Στη συνέχεια ο διάλογος διαχωρίστηκε σε δύο συνεδριάσεις, μία με τους Διευθυντές της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης και μία τους Διευθυντές της Β/θμιας Εκπαίδευσης. Μετά την ολοκλήρωσή τους ο υπουργός Παιδείας θα έχει συνεργασία με τους 13 Περιφερειακούς Διευθυντές.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.