Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Έψαχνε την αδερφή της 35 χρόνια ενώ… μιλούσαν κάθε μέρα χωρίς να το ξέρει!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η απίστευτη ιστορία των δύο αδερφών που επικοινωνούσαν λόγω... bingo.

Μια πραγματικά απίστευτη ιστορία δημοσιεύει η βρετανική Sun με δύο αδερφές που επικοινωνούσαν για χρόνια μέσω διαδικτύου χωρίς να το ξέρουν.

Η 59χρονη Elaine Walker και η 65χρονη Jackie Green επανενώθηκαν μετά από μια ολόκληρη ζωή χωρίς να ξέρουν όμως ότι τόσα χρόνια επικοινωνούσαν μέσω διαδικτύου παίζοντας το αγαπημένο τους παιχνίδι. Οι δύο γυναίκες για οκτώ χρόνια έπαιζαν bingo στο διαδίκτυο και μάλιστα οι υπόλοιποι παίκτες τους χαρακτήριζαν το «τρομερό δίδυμο»! Ωστόσο, η Elaine και Jackie δεν είχαν την παραμικρή ιδέα ότι ήταν αδελφές μέχρι τη στιγμή που η Elaine προσέλαβε για ακόμη μια φορά κάποιον ερευνητή για να βρει τη χαμένη αδελφή της. Ο ερευνητής της έδωσε το όνομα Jackie Green και εκείνη άρχισε την αναζήτηση στο Facebook. Βρήκε διάφορα προφίλ και άρχισε να στέλνει μηνύματα μήπως την εντοπίσει.

Η Elaine δήλωσε στη Sun: «Όταν έπεσα στο προφίλ της Jackie είδα ότι είχα πολλούς κοινούς φίλους από τον ιστότοπο του bingo. Της έστειλα ένα μήνυμα λέγοντας ότι προσπαθούσα να βρω την αδελφή μου και της έδωσα τα ονόματα των φυσικών γονιών μου. Εκείνη απάντησε «Θεέ μου» και στη συνέχεια επιβεβαίωσε ότι είχαμε την ίδια μητέρα. Ήταν μια απίστευτα συγκινητική στιγμή για τις δυο μας. Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και μιλούσαμε-μιλούσαμε αλλά μόλις τρεις ημέρες αργότερα, αρχίσαμε να μιλάμε για τους κοινούς μας φίλους από το bingo. Της είπα ότι το χρησιμοποιούσα πολύ το παιχνίδι και αυτή μου είπε ότι το ψευδώνυμο της στο chatroom ήταν «Whisky 666». Δεν μπορούσα να το πιστέψω της είπα και πρόσθεσα ότι είμαι το «Dukie11» τρομερό δίδυμό σου! Φαινόταν εντελώς παράξενο που γνωρίζαμε η μία την άλλη για τόσο πολύ καιρό και δεν είχαμε ιδέα για τη σχέση μας. Η σύμπτωση είναι τόσο μεγάλη που πιστεύουμε ότι η επανένωσή μας ήταν απλά γραφτό να γίνει. Το να βρω την αδερφή μου και αυτή να είναι το «τρομερό δίδυμό μου» ήταν φοβερό. Όλα αυτά τα χρόνια ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι ο λόγος που τα πηγαίναμε τόσο καλά ήταν ότι θα μπορούσε να είναι η αδελφή μου που περίμενα 35 χρόνια για να την βρω.

Όλο αυτό μάλιστα κράτησε οκτώ χρόνια σύμφωνα με το δημοσίευμα της Sun και όσα είπαν οι δύο γυναίκες. Οι δύο αδερφές χωρίστηκαν όταν η Elaine ήταν μωρό και η οποία μεγάλωσε στο Teesside του Ηνωμένου Βασιλείου με τους θετούς γονείς της. Η Jackie έζησε με τον μπαμπά της πάνω από 300 χιλιόμετρα μακριά στο Νότιο Λονδίνο. Η Elaine δεν ήξερε ότι έχει αδερφή και το έμαθε σε ηλικία 25 ετών οπότε και ξεκίνησε να προσπαθεί να την εντοπίσει χωρίς αποτέλεσμα όλα αυτά τα χρόνια. Τελικά μόλις συναντήθηκαν φυσικά ξέσπασαν σε κλάματα και υποσχέθηκαν να μην ξαναχωρίσουν ποτέ…








Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.