Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Η Μενούνος μιλά για την μάχη της με τον διαβήτη

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η Ελληνοαμερικανίδα παρουσιάστρια Μαρία Μενούνος ανέβασε μια φωτογραφία με τον πατέρα της, συνοδεύοντάς την με ένα μακροσκελές κείμενο στο οποίο αναφέρει το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε.

Δείτε εδώ:



Η Μαρία Μενούνος μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram μιλάει για την μάχη της με τον διαβήτη.

«Πολλοί από εσάς, γνωρίζετε ότι ο μπαμπάς μου έχει διαβήτη τύπου 1. Αυτό σημαίνει ότι κι εγώ θα πρέπει να προσέχω πολύ τον τρόπο ζωής μου, ώστε να αποκλείσω την πιθανότητα να νοσήσω κι εγώ. Τον περασμένο Μάρτιο, έκανα εξετάσεις αίματος που έδειξαν πως βρίσκομαι σε προ διαβητικό στάδιο. Φρίκαρα καθώς όλα αυτά τα χρόνια είχα δει πώς υπέφερε ο μπαμπάς μου. Τα καλά νέα είναι, ότι ο διαβήτης Τύπου 2 (τον οποίο έχω πιθανότητες να πάθω) είναι αναστρέψιμος!" γράφει η παρουσιάστρια.



"Συνεργάστηκα με τον ενδοκρινολόγο μου, συνάντησα διατροφολόγο και αποφάσισα να αναστρέψω την όλη κατάσταση. Λίγους μήνες μετά, έκανα ξανά εξετάσεις αίματος και τα επίπεδα του διαβήτη είχαν πέσει. Χθες όμως έλαβα τα καλύτερα νέα του κόσμου, καθώς οι εξετάσεις μου έδειξαν ότι πλέον δεν είμαι προ διαβητική. Πήγα από το 6.0 στο 5.7. Μοιράζομαι τα παραπάνω μαζί σας, καθώς περίπου 30 εκατομμύρια άνθρωποι στην Αμερική έχουν διαβήτη και γύρω στα 8 εκατομμύρια δεν έχουν διαγνωστεί. Όσοι από εμάς έχουμε στην οικογένεια μας άτομα με διαβήτη, πρέπει να επαγρυπνούμε ακόμα περισσότερο, και ζητώ από όλους σας να κάνετε μια εξέταση" σημείωσε η Μαρία Μενούνος.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.