Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

«Ο άντρας μου θέλει να πεθάνει στην αγκαλιά μου»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η Celine Dion για τη μάχη που δίνει ο σύζυγός της με τον καρκίνο.

Ο σύζυγος της διάσημης τραγουδίστριας Celine Dion, ο 73χρονος René Angélil, δίνει μάχη με τον καρκίνο του λάρυγγα και η τελευταία του επιθυμία, είναι να πεθάνει έχοντας στο πλευρό του την αγαπημένη του. Όπως αποκάλυψε η 47χρονη Καναδή αοιδός, ο σύζυγός της είναι τρομαγμένος και όπως της είπε, θέλει να πεθάνει στην αγκαλιά της. «Εντάξει, θα είμαι εκεί, θα πεθάνεις στην αγκαλιά μου», του απάντησε, σύμφωνα με όσα η ίδια αποκάλυψε.

Όπως ανέφερε σε συνέντευξή της στο USA Today, ο 73χρονος τρέμει στην ιδέα όταν η ίδια δεν είναι σπίτι. «Δεν ξεχνώ ότι ηγούταν της μπάντας μου, όλη μου τη ζωή. Φρικάρει όταν δεν είμαι σπίτι μαζί του. Αλλά θέλει να δίνω συνεντεύξεις, να κάνω συναυλίες», τόνισε και συμπλήρωσε «Γι αυτό δεν ήθελα να είμαι εδώ, δεν το χρειάζομαι. Μη με παρεξηγείτε, αγαπώ να τραγουδάω για τον κόσμο, αλλά οι προτεραιότητές μου είναι άλλες. Η μεγαλύτερη δουλειά που έχω να κάνω, είναι να του πω ότι είμαστε καλά. Θα φροντίζω εγώ τα παιδιά μας. Θα μας φροντίζει από άλλο μέρος…».

Το ζευγάρι είναι παντρεμένο από το 1994 και έχουν τρία παιδιά.






Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.