Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Πανελλήνιες: Ο δεκάλογος του συνειδητοποιημένου υποψηφίου

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο δεκάλογος του Υποψηφίου (για τους μαθητές που δίνουν Πανελλήνιες και όχι μόνο)

1. Οι εξεταστικοί μου στόχοι δεν ταυτίζονται με τους στόχους της ζωής μου (Οι στόχοι στη ζωή μου είναι ευρύτεροι, δεν απαιτούν εξετάσεις και
έχω πολύ χρόνο για να τους πετύχω, αλλά πρέπει να σκεφτώ γι' αυτούς - μετά τις εξετάσεις!)
2. Στις εξετάσεις δεν στοχεύω σε κάποιο συγκεκριμένο βαθμό (θα είμαι χαρούμενος εάν προσεγγίσω αυτό για το οποίο έχω προετοιμαστεί)
3. Στις εξετάσεις δεν κρίνεται η ικανότητά μου ή η εξυπνάδα μου αλλά η προετοιμασία που έκανα (μπορώ να γίνω όσο ικανός θέλω με επιμονή και δουλειά τα επόμενα χρόνια)
4. Κάθε μάθημα έχει τη δική του αξία και το δίνω χωρίς να σκέφτομαι τι έκανα στο προηγούμενο και τι θα κάνω στο επόμενο (δεν απογοητεύομαι
εάν δεν πάω καλά σε κάποιο μάθημα, συνεχίζω και στο τέλος θα κάνω το λογαριασμό).
5. Την ώρα της εξέτασης διαβάζω καθαρά την εκφώνηση και προσπαθώ να απαντήσω σε αυτά που μου ζητάνε
6. Θυμίζω στον εαυτό μου ότι τα θέματα δεν απαιτούν ποτέ ειδικές γνώσεις ή ειδικές ικανότητες, αλλά μπορούν να επιλυθούν ή να απαντηθούν με όσα έχω ήδη διδαχθεί (ακόμη και εάν φαίνονται πιο δύσκολα)
7. Κρατάω ώρα και αρχίζω πάντα από κάτι που ξέρω καλά ώστε να ενισχύσω την αυτοπεποίθησή μου.
8. Μετά τις εξετάσεις υπάρχουν μόνο αποτελέσματα, καλά ή κακά, καταργώ από το λεξιλόγιό μου τους όρους "αποτυχία" ή "επιτυχία"
9. Δίνω εξετάσεις για μένα, δεν χρωστώ σε κανέναν (στους γονείς μου, τους καθηγητές μου, τους συμμαθητές μου, τους φίλους μου)
10. Δεν είμαι φτιαγμένος για μια σχολή μόνο. Επιλέγω σχολές που είναι κοντά στις κλίσεις μου και θυμίζω στον εαυτό μου ότι αυτή είναι μόνο η
αρχή μιας μακράς διαδικασίας που μπορεί να περιλαμβάνει και άλλα στάδια (μεταπτυχιακή εκπαίδευση, επαγγελματική εξειδίκευση)


Πηγή: http://www.boro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.