Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

«Με βίαζε κάθε μέρα με το μαχαίρι στο λαιμό μου»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αλλοδαπές θύματα του trafficking μιλούν για τον εφιάλτη που έζησαν στην Αθήνα.
«Έζησα τη φρίκη… με βίαζε κάθε μέρα χωρίς να χρησιμοποιεί προφυλάξεις. Πότε με ένα μαχαίρι στο λαιμό και πότε σημαδεύοντας το κεφάλι μου με πιστόλι που είχε σιγαστήρα. Μου έλεγε πως αν κουνηθώ θα με εκτελέσει και δεν θα βρει ποτέ κανείς το πτώμα».

Αυτό το απόσπασμα ανήκει σε μία από τιε αλλοδαπές κοπέλες που έπεσαν θύματα trafficking στην Αθήνα. Ο Ελεύθερος Τύπος εξασφάλισε τις καταθέσεις που έδωσαν στην ΕΛ.ΑΣ δύο αλλοδαπές από τη Νιγηρία και τη Μολδαβία.

Η ιστορία της 22χρονης Μαρίας Μοντιάν από τη Μολδαβία

Ήρθε στην Ελλάδα όταν μια γνωστή της την ενημέρωσε ότι ξέρει κάποιον Βασίλε, ο οποίος θα την προσλάμβανε για να προσέχει το παιδί του και να καθαρίζει το σπίτι του.

«Ο Βασίλε ερχόταν κάθε βράδυ και χτυπώντας και απειλώντας συνουσιαζόταν μαζί μου στο ξενοδοχείο όπου με είχε φυλακισμένη για δέκα μέρες. Μετά με πήγαν σε υπόγειο της οδού Κροκιδά στον Άγιο Παντελεήμονα. Με πλησίασε , τραβώντας τα μαλλιά μου. Με έριξε με τη βία στο κρεβάτι λέγοντας: “Εδώ που ήρθες θα μου κάνεις όλες τις χάρες […]. Δεν θα μου χαλάσεις τη δουλειά που κάνω εδώ και 20 χρόνια”. Μη μπορώντας να αντιδράσω ο Βασίλε ήρθε σε συνουσία μαζί μου και καθ’ όλη τη διάρκεια της πράξης με απειλούσε με μαχαίρι. Όταν με βίαζε δεν χρησιμοποιούσε ποτέ προφυλάξεις» λέει, μεταξύ άλλων, η Μαρία. Το μαρτύριό της τελείωσε όταν κατάφερε να δραπετεύσει.

Η μαρτυρία της 22χρονης Αντίσα από τη Νιγηρία

Η Αντίσα ζούσε με τα 8 αδέρφια της στην πόλη Κάνο και το βιοτικό επίπεδο ήταν πολύ χαμηλό. «Αποφάσισα να θυσιαστώ για την οικογένειά μου που ζούσε μέσα στη φτώχεια. Ο Ντανιέλ, ο προαγωγός μου είπε ότι θα έπρεπε να περάσω τη διαδικασία του βουντού ώστε να είναι “εκείνος” και το αφεντικό σίγουροι ότι δεν θα αθετήσω τη συμφωνία μας. Ο ιερέας του βουντού πήρε όλα τα υπάρχοντά μου, λέγοντας ότι από τα χρήματα που θα κέρδιζα στην Ελλάδα θα έπρεπε να του στείλω 1.000 ευρώ. […] Στα στάδια του βουντού αναγκάστηκα να φάω καρδιά πάπιας, να πιω μια κούπα με βρώμικο νερό, ενώ έκοψαν τρίχες από τα μαλλιά μου και μέρος από τα νύχια μου.

Όταν η 22χρονη έφτασε στο ελληνικό αεροδρόμιο την παρέλαβε μια γυναίκα με το όνομα Λόβετι, η οποία εκπόρνευε και άλλες γυναίκες. «Μου είπε ότι αν η ερωτική επαφή γινόταν στο αυτοκίνητο θα κόστιζε 20 ευρώ και σε ξενοδοχείο 30 ευρώ, το δωμάτιο του οποίου θα πλήρωναν εκείνοι. Με εξανάγκαζαν να εκδίδομαι σε Σωκράτους και Αθηνάς και να έρχομαι σε ερωτική επαφή με περίπου 10 άνδρες τη μέρα, οι οποίοι συχνά ήταν βίαιοι και με χτυπούσαν. Ζήτησα από τη Λόβετι να με αφήσει να φύγω […] Την τελευταία φορά που αρνήθηκε πήρα ένα μαχαίρι και την απείλησα ότι αν δε με αφήσει να φύγω θα τη σκοτώσω. Εκείνη φοβήθηκε. Κατάφερα να ξεπεράσω το φόβο του βουντού με τη βοήθεια των εργαζομένων της ΜΚΟ Νέα Ζωή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.