Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

"Δικαιούμαι, αλλά δεν λαμβάνω αναπηρική σύνταξη"

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Η απόγνωση με έφερε μέχρι εδώ, δεν ξέρω τι να κάνω…», λέει ο 54χρονος Φώτης Σούφης από το Καταράχι Πύργου, μιλώντας στην εφημερίδα «Πατρίς» για την περιπέτεια της υγείας του, για τον ακρωτηριασμό του ποδιού του από το 2008 και για το γεγονός ότι αναίτια, από τον περασμένο Ιούνιο, δεν έχει λάβει την αναπηρική σύνταξη που δικαιούται, για να ζήσει.



Τα προβλήματα ξεκίνησαν το 2008, όταν, λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας, οι γιατροί αναγκάστηκαν να του ακρωτηριάσουν το αριστερό πόδι, στο ύψος της κνήμης. «Μου είπαν οι γιατροί ότι έπαθα θρόμβωση και ο μόνος τρόπος να σωθώ ήταν να μου κόψουν το πόδι. Ήταν το καλύτερο που μπορούσαν να κάνουν. Δεν είχα άλλη επιλογή», λέει ο 54χρονος, που από τότε ξεκίνησε να παίρνει αναπηρική σύνταξη από τον ΟΓΑ, 533 ευρώ.



«Με αυτά συντηρούμαστε εγώ και η γυναίκα μου και καλύπτουμε τις υποχρεώσεις μας… που δεν καλύπτονται βέβαια, αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Σκεφτόμαστε ότι υπάρχουν και χειρότερα. Τώρα, όμως, δεν παίρνω ούτε αυτά…και δεν ξέρω τι να κάνω. Δεν μπορώ να δουλέψω, για να ζήσουμε..», λέει ο Φώτης Σούφης, ζητώντας από τους αρμόδιους μία εξήγηση.

Από τον περασμένο Ιούνιο, σταμάτησε η καταβολή της σύνταξής του, προκειμένου να εξεταστεί από την Πρωτοβάθμια Υγειονομική Επιτροπή του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ). Κάτι που έγινε τελικά στις 19 Σεπτεμβρίου. Διαπιστώθηκε «ακρωτηριασμός αριστερού κάτω άκρου στο ύψος της κνήμης (από τον 6ο του 2008) και Περιφερειακή Αποφρακτική Αγγειοπάθεια-Ήπιες τροφικές αλλοιώσεις δέρματος και ονύχων δεξιού κάτω άκρου».

Προκύπτει, έτσι ότι το συνολικό ποσοστό αναπηρίας του ανέρχεται στο 67% κατά ιατρική πρόβλεψη. Κι ενώ η γνωμάτευση του κοινοποιήθηκε στις 13 Οκτωβρίου 2014, έχουν περάσει ήδη πέντε μήνες από τότε και δεν έχει πάρει ούτε ένα ευρώ στα χέρια του.

«Περίμενα ότι σε 1-2 μήνες θα πάρω τα χρήματά μου, όπως συνέβαινε κάθε φορά που περνούσα από την Επιτροπή. Τώρα, έχουν περάσει πέντε μήνες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Πως θα ζήσω; Ένας που περπατάει, θα ψάξει στο δρόμο να βρει ένα ευρώ να πάρει ένα κομμάτι ψωμί να επιβιώσει. Εγώ τι να κάνω; Να πάω να κλέψω και να σκοτώσω, για να ζήσω;», λέει.

Αν και η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, όπως λέει, αφού η σύζυγός του δεν εργάζεται και το παιδί του προσπαθεί με τα μεροκάματα να ζήσει κι αυτό τη δική του οικογένεια, τα προβλήματα δεν σταματούν στην εξασφάλιση ενός πιάτου φαγητού. «Έχω πρόβλημα και με το άλλο πόδι. Δεν έχω τα χρήματα για να πάω στους γιατρούς, να μου πουν τι να κάνω. Φοβάμαι, με τα προβλήματα που έχουν ξεκινήσει ότι θα χάσω και το άλλο μου πόδι», λέει ο κ.Φώτης, ζητώντας από τους αρμόδιους έστω μία εξήγηση «…Με πνίγει το δίκαιο. Δε ζητάω τίποτα παραπάνω απ' αυτό που δικαιούμαι. Να μου δώσουν αυτά τα χρήματα που πρέπει να πάρω, για να μπορέσω να ζήσω αξιοπρεπώς».

Απάντηση, ωστόσο, δεν υπάρχει, για ποιο λόγο, μολονότι ο Φώτης Σούφης δικαιούται τη σύνταξη, δεν την έχει λάβει ακόμα, αφού τα τηλέφωνα του ΟΓΑ στην κεντρική υπηρεσία της Πάτρας χτυπούν, αλλά κανείς δεν απαντάει.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.