Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Η γυναίκα με τα μεγαλύτερα οπίσθια στον κόσμο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Αγαπώ το σχήμα του κορμιού μου και δεν βλέπω κανένα λόγο να ξεκινήσω δίαιτα».

Η Mikel Ruffinelli είναι η γυναίκα με τα μεγαλύτερα οπίσθια στον κόσμο. Η 39χρονη μητέρα τεσσάρων παιδιών εξομολογείται στη Mirror, ότι αγαπάει την τεράστια εικόνα της όπως και ο σύζυγός της Reggie.

«Αγαπώ τις καμπύλες μου, αγαπώ τους γοφούς μου, αγαπώ τα χαρακτηριστικά μου» λέει χαρακτηριστικά. Και συνεχίζει:

«Αγαπώ το σχήμα του κορμιού μου και δεν βλέπω κανένα λόγο να ξεκινήσω δίαιτα γιατί δεν έχω προβλήματα υγείας». Η ίδια λέει ότι στο σπίτι αποφεύγει τους διαδρόμους για να μην κολλήσει σε κανένα διάδρομο και πασχίζει να χωρέσει στη ντουζιέρα. Επίσης οδηγεί φορτηγό αφού δεν χωράει σε ένα κανονικό αμάξι.

Αυτή την περίοδο μάλιστα συμμετέχει και σε ένα ντοκυμαντέρ για γυναίκες με… τεράστιους γοφούς! «Στους άνδρες δεν αρέσουν οι αδύνατες αλλά οι γυναίκες με καμπύλες όπως εγώ!» δηλώνει η ίδια.

Η ίδια λαμβάνει καθημερινά 3000 θερμίδες και όπως είχε εξομολογηθεί σε παλαιότερες συνεντεύξεις της άρχισε να παίρνει βάρος μετά την πρώτη της εγκυμοσύνη σε ηλικία 22 ετών και αφού γέννησε και το τέταρτο παιδί της, δεν μπόρεσε να επανέλθει ποτέ στα αρχικά της κιλά.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.