Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Πέθανε ο Ιταλός τραγουδιστής Πίνιο Ντανιέλε

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η Ιταλία θρηνεί σήμερα τον ναπολιτάνο τραγουδιστή και συνθέτη Πίνο Ντανιέλε, ο οποίος πέθανε τη νύκτα από έμφραγμα σε ηλικία 59 ετών.



Στη διάρκεια μιας σταδιοδρομίας που ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1970, ο κιθαρίστας αυτός ανάμιξε τους ήχους της τζαζ, του ροκ και των μπλουζ με τη ναπολιτάνικη μουσική παράδοση. Αυτοδίδακτος στην κιθάρα, έφθασε να παίξει με μεγάλους όπως ο Έρικ Κλάπτον, ο Ρίτσι Χέιβενς και ο Τσικ Κορία. Το συγκρότημά του είχε ανοίξει κάποτε την ιστορική συναυλία του Μπομπ Μάρλεϊ στο Μιλάνο.

"Έχω ακόμη στ' αυτιά μου τη μουσική του την Πρωτοχρονιά. Μια φωνή απίστευτη, όχι μόνο της Νάπολης και του Νότου, αλλά ολόκληρης της Ιταλίας, μια κιθάρα πολύτιμη, μια σπάνια ευαισθησία", δήλωσε ο Iταλός Πρωθυπουργός Ματέο Ρέντσι.

"Ο Πίνο Ντανιέλε είναι νεκρός, αλλά η μουσική του είναι αιώνια", έγραψε στο Twitter ο δήμαρχος της Νάπολης Λουίτζι ντε Ματζίστρις, διαβεβαιώνοντας ότι την ημέρα της κηδείας του καλλιτέχνη θα κηρύξει την πόλη σε πένθος.

Σύμφωνα με τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ο τραγουδιστής και κιθαρίστας αισθάνθηκε αδιαθεσία τη νύκτα ενώ βρισκόταν στο σπίτι του στην Τοσκάνη και υπέκυψε κατά την επείγουσα μεταφορά του στο νοσοκομείο.

"Ο Πίνο Ντανιέλε είναι μια θεμελιώδης προσωπικότητα της ιταλικής μουσικής και κουλτούρας", ανακοίνωσε η ποδοσφαιρική ομάδα της Νάπολης και πρόσθεσε ότι θα αποτίσει φόρο τιμής στον τραγουδιστή μέσα στο γήπεδο.

"Μεγάλε φίλε μου, θέλω να σε θυμάμαι με χαμόγελο ενώ κλαίω γράφοντας. Θα σε αγαπώ πάντα γιατί ήσουν αγνός, ένας αληθινός άνθρωπος και επιπλέον ένας πολύ μεγάλος καλλιτέχνης. Ευχαριστώ για όλα αυτά που μου έδωσες, μεγάλε αδελφέ, θα σε έχω πάντα στην καρδιά μου", αντέδρασε στο Facebook ο τραγουδιστής Έρος Ραμαζότι.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.