Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Ο Eminem παραδέχτηκε δημόσια ότι είναι γκέι

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η εξομολόγηση του διάσημου ράπερ σε συνέντευξη.

Τα τελευταία 24ωρα, το βίντεο στο οποίο ο Eminem παραδέχεται δημοσίως ότι είναι γκέι, κάνει όπως είναι φυσικό, το γύρο του διαδικτύου.

«Όταν λέω διάφορα για τους ομοφυλόφιλους ή κάποιοι θεωρούν ότι οι στίχοι μου είναι ομοφοβικοί είναι επειδή είμαι gay», λέει ο διάσημος ράπερ σε συνέντευξη και συνεχίζει «Μου αρέσουν οι άντρες... Είμαι σοκαρισμένος που ο κόσμος δεν το έχει καταλάβει ακόμα. Θέλω να πω ότι το δείχνω», διαβάζοντας ένα λυρικό ποίημα του 2009 με τίτλο «Medicine Ball», μέσω του οποίου εξομολογείται: «Έχω αφήσει διάφορα χνάρια σχετικά με την ομοφυλοφιλία μου».

Ο εκκεντρικός τραγουδιστής συμμετέχει στην περιβόητη ταινία «The Interview» με τους των James Franco και Seth Rogen και οι δηλώσεις έγιναν στο πλαίσιο συνέντευξης, όπως προέβλεπε το σενάριο.

Μετά την αποκάλυψη, οι υποτιθέμενοι συντελεστές της εκπομπής πανικοβάλλονται ωστόσο στα social media θαυμαστές του και μη θέτουν ερωτήματα γύρω από αυτή του τη δήλωση.




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.