Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Απίστευτη έκκληση θύματος σε διαρρήκτη

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Βάλε λίγο το φιλότιμό σου και βρες τον τρόπο να μου επιστρέψεις τον εξωτερικό δίσκο του υπολογιστή…».

Σε μια ασυνήθιστη κίνηση προς τον διαρρήκτη που εισέβαλε στο σπίτι του και αφαίρεσε τον υπολογιστή του έκανε ένας φοιτητής, από την περιοχή των Λουτρών Υπάτης στην Φθιώτιδα. Όπως γράφει ρεπορτάζ του lamiareport.gr, ο νεαρός έγραψε ένα σημείωμα - έκκληση με αποδέκτη τον άγνωστο που έκλεψε τον φορητό υπολογιστή μαζί με τον εξωτερικό σκληρό που μέσα είχε αρχεία και πτυχιακή, δουλειά πολλών μηνών. Ο φοιτητής παρακαλεί τους κλέφτες να του επιστρέψουν τα αρχεία του.

Ιδού το μήνυμα του θύματος:

«Η πανσέληνος και το φιλότιμο άγνωστε (.. γνωστέ) φίλε που το βράδυ της 11ης Αυγούστου αποφάσισες να μου στερήσεις από τον χώρο μου (στα Λουτρά Υπάτης) μόνο το laptop(acer aspire χρώματος μαύρο) και τον σκληρό δίσκο (toshiba, χρώματος ασημί) και... τίποτα άλλο, που σημαίνει ότι μπορεί να τα είχες περισσότερο ανάγκη από μένα όμως πρέπει να καταλάβεις ότι το περιεχόμενο του σκληρού είναι άχρηστο για σένα και πολύτιμο για μένα ..είναι εργασίες για την σχολή μου , η πτυχιακή μου εργασία πολλά χρήσιμα αρχεία κ άλλα προσωπικά μου στοιχεία άχρηστα για σένα.

Βάλε λίγο το φιλότιμο σου μπροστά και βρες κάποιον τρόπο να μου επιστρέψεις έστω το εξωτερικό σκληρό δίσκο η το περιεχόμενο του».

«Πάρε με με απόκρυψη να μου πεις που θα τον αφήσεις», σημειώνεται ακόμη, ενώ το μήνυμα καταλήγει με τον αριθμό του κινητού του θύματος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.