Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Άμεσα παιδί με 20.000 ευρώ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Εγκλωβισμένα στην πολύχρονη αναμονή για να προσφέρουν αγάπη σε ένα παιδί που τη στερήθηκε νιώθουν τα άτεκνα ζευγάρια.

Μιλούν στον Τύπο της Κυριακής για μια διαδικασία εντελώς ψυχοφθόρα που καταλήγει αποτρεπτική. Υποψήφιος γονέας, που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία του, αποθαρρύνθηκε από την πρώτη κιόλας ημέρα που επισκέφτηκε το Κέντρο Βρεφών «Η μητέρα» πριν από τρία χρόνια. «Δεν υπάρχουν πολλά παιδιά υγιή που να είναι ελεύθερα. Εκτός από αυτό όμως, μόλις ακούς «θα περιμένετε πέντε χρόνια» και βλέπεις μια αίτηση δεκάδων σελίδων σε αποτρέπει αυτόματα».

Η Μαρία-Δέσποινα Αϊβατζίδου ανεβαίνει τον δικό της Γολγοθά για να αποκτήσει ένα παιδί. «Δεν υπάρχει περίπτωση να περιμένω πέντε χρόνια το κράτος. Θα ψάξω για να προχωρήσω σε ιδιωτική υιοθεσία», λέει κατηγορηματικά.

Υιοθετημένη και η ίδια, προσπαθούσε επί μια πενταετία να αποκτήσει παιδί με τον σύζυγο της. «Μετά από σωρεία εξετάσεων ανακάλυψα πως έχω πρόβλημα υπογονιμότητας και δεν μπορώ να κάνω δικό μου παιδί. Μια εξωσωματική που έκανα κατέληξε σε αποβολή», εξομολογείται.

Από το καλοκαίρι άρχισε να ψάχνει για υιοθεσία. «Δεν ασχολήθηκα καν με την Ελλάδα. Άκουγα από όλους ότι θα περάσουν δέκα χρόνια για να πάρω το παιδί», είπε μεταξύ άλλων και αποφάσισε με τον σύζυγο της να προσανατολιστεί στη Σερβία και τη Βουλγαρία. Ωστόσο το τεράστιο κόστος στάθηκε εμπόδιο. «Μας είπαν ότι η αναμονή είναι στα 2,5 με χρόνια αλλά το κόστος αγγίζει τις 7.000 ευρώ, όσο δηλαδή και μια εξωσωματική».

Το ζευγάρι όμως δεν το βάζει κάτω. Απευθύνθηκε πρόσφατα στο «Αναρρωτήριο Πεντέλης» και ταυτόχρονα ψάχνει ζευγάρι και ιδιωτική υιοθεσία. «Μέχρι να εγκριθεί η αίτηση μου ελπίζω να έχω βρει ζευγάρι για ιδιωτική υιοθεσία χωρίς χρήματα όμως γιατί δεν σκοπεύω να συντελέσω σε εμπόριο παιδιών. Είμαι διατεθειμένη να πληρώσω τα έξοδα της γέννας μιας γυναίκας που θα θέλει να μου δώσει το παιδί της».

Η Δέσποινα – Μαρία δεν διστάζει να καταγγείλει πως έχει λάβει τηλεφώνημα για να «αγοράσει» μωρό. «Αναλαμβάνει διαμεσολαβητής και μου είπε ότι μπορώ να έχω άμεσα παιδί έναντι 20.000 ευρώ. Είναι τραγικό».


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.