Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Ο Γεωργίου μιλά για τον οροθετικό αδερφό του

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο ηθοποιός Ανδρέας Γεωργίου έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό "ΕΓΩ! Weekly" και μεταξύ άλλων μίλησε για τον οροθετικό αδερφό του.



“Ο αδελφός μου είναι πολύ δυνατός και υγιής. Ζει μια φυσιολογική ζωή. Είμαστε πολύ κοντά. Δουλεύουμε μαζί" και συνεχίζει: "Ο αδερφός μου ζει, ονειρεύεται, έχει στόχους, καταφέρνει πράγματα, γίνεται καλύτερος κάθε μέρα. Είναι παράδειγμα για ανθρώπους που περνούν αυτό το πρόβλημα και θεωρούν ότι δεν μπορούν να ονειρευτούν, ότι είναι μάταιο να κάνουν σχέδια. Σήμερα το να είσαι οροθετικός δεν είναι τόσο σοβαρό, όσο το να έχεις μία άλλη απλή ασθένεια. Εγώ ζω με τον αδερφό μου. Τρώμε από το ίδιο πιάτο, πίνουμε από το ίδιο ποτήρι. Δεν είναι ένας ιός που μεταδίδεται με την επαφή”.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.