Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Η 16χρονη που έδειχνε... 60 χρονών!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Σπάνια γενετική διαταραχή την έκανε να δείχνει ηλικιωμένη από μικρή.

Μια πρωτοποριακή επέμβαση λίφτινγκ έδωσε στη 16χρονη Zara Hartshorn την ευκαιρία να αρχίσει να ζει- και να δείχνει- σαν ένα κορίτσι της ηλικίας της. Μια σπάνια γενετική διαταραχή έκανε τη Zara να δείχνει… 60 χρονών.

Η 16χρονη από το Yorkshire πέρασε την παιδική και εφηβική της ηλικία δεχόμενη σχόλια και κοροϊδίες για την εμφάνισή της. Κληρονόμησε τη λιποδυστροφία από τη μητέρα της Tracey Gibson, με αποτέλεσμα το δέρμα της να δείχνει χαλαρό και γεμάτο ρυτίδες.

Όταν έγινε γνωστή η πάθησή της, ένας Αμερικανός χειρουργός προσφέρθηκε να τη χειρουργήσει χωρίς αμοιβή. Η επέμβαση ήταν επιτυχημένη κι έτσι Zara ένιωσε για πρώτη φορά αυτοπεποίθηση. Βρήκε σύντροφο στο πρόσωπο του Ricky Andrews και πλέον θέλει να συνεχίσει και τις σπουδές της στο κολλέγιο.

Είναι μια μεγάλη αλλαγή για το κορίτσι που μια φορά αναγκάστηκε κλαίγοντας να κατέβει από το λεωφορείο καθώς δεν μπορούσε να αποδείξει πως δικαιούται παιδικό εισιτήριο.

Όταν ήταν 12, η Zara φαινόταν ήδη πολύ μεγαλύτερη. Μέχρι που κάποιοι την θεωρούσαν… μητέρα (!) της 17χρονης αδελφής της Chloe.

Ο Δρ. Abhimanyu Garg είπε στη Zara πως έπασχε από ένα σπάνιο είδος της διαταραχής που εντοπίζεται σε τριάντα ανθρώπους σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο.

«Επιτέλους μοιάζω με έφηβη», δήλωσε η ίδια. «Δεν νιώθω πια τους ανθρώπους να με κοιτούν όταν περπατώ στο δρόμο. Είχα σχέσεις και στο παρελθόν αλλά κανείς δεν αποδεχόταν την εμφάνισή μου. Αλλά για τον Ricky δεν αποτέλεσε ποτέ πρόβλημα. Είδε φωτογραφίες μου από πριν και μου είπε πως ήμουν πάντα όμορφη».

Όταν ήταν τεσσάρων η Zara απέκτησε… χαλαρό προγούλι. Οι εξετάσεις έδειξαν πως είχε κληρονομήσει από τη μαμά της τη που βλάπτει τα οστά και καταστρέφει το λίπος κάτω από το δέρμα.

«Η μαμά μου μού είπε πως έπασχα από την ίδια διαταραχή με εκείνη αλλά πως ήμουν όμορφη και να μη δίνω σημασία στα σχόλια», αφηγείται η 16χρονη. «Το χειρότερο bullying ήταν όταν ήμουν από 8 έως 10 χρονών. Τα παιδιά με φώναζαν μαϊμού και γιαγιά. Είχα στεναχωρηθεί τόσο πολύ που για ένα διάστημα δεν πήγαινα σχολείο».

Ακόμα και η αλλαγή σχολείου δεν έκανε τη ζωή της Zara καλύτερη. «Ζούσα με το φόβο της ερώτησης "πόσων χρονών είσαι". Δύο φορές με πέρασαν για δασκάλα, κάτι που ήταν φοβερό στα μάτια των συμμαθητών μου», θυμάται.

«Όταν είδα τον εαυτό μου στον καθρέφτη, μετά την επέμβαση, ένιωσα έκπληξη και ευτυχία. Μισούσα τη μύτη μου αλλά τώρα μου αρέσει πολύ!»







 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.