Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

«Μου είπαν ότι θα πέσουν τα μαλλιά μου και να βάλω περούκα»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η Κάτια Νικολαΐδου μιλάει για τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο.

Για τη μάχη της με τον καρκίνο μίλησε η Κάτια Νικολαΐδου καλεσμένη στο «Πρωινό mou». «Εκτιμάω κάθε μέρα που ξυπνάω. Δίνω ουσία σε πράγματα που δεν έβλεπα πριν. Είμαι πολύ ευτυχισμένη με απλά πράγματα. Δεν μ' αρέσει να κρατάω κακίες. Νιώθω ότι κάνει κακό στο κάρμα μου».



Και προσθέτει ότι όταν της το ανακοίνωσε ο φακός δεν φοβήθηκε. « Είπα δεν πεθαίνω από αυτό. Όταν μου είπαν ότι θα σου πέσουν τα μαλλιά για έξι μήνες, έβαλα τα κλάματα. Λέω πρέπει να δουλέψω. Μου λένε ...περούκες».

Στο πλευρό της όλο αυτό το διάστημα ήταν οι γονείς, ο αδερφός και οι φίλοι της τους οποίους και ευγνωμονεί και αισθάνεται τυχερή που τους έχει. Η ηθοποιός δεν δίστασε να πει πώς οι δημοσιογράφοι το πρώτο καιρό την κυνηγούσαν για μια δήλωση: «Ήταν ένα πράγμα τραγικό!».

Η Κάτια αντιμετώπισε το πρόβλημα υγείας της με θάρρος και αξιοπρέπεια και έστειλε το δικό της μήνυμα σε όσους αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.