Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Πανταζής: "Έχασα τη φωνή μου"

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Έχοντας ξεπεράσει μια δύσκολη περιπέτεια με την υγεία του, ο Λευτέρης Πανταζής μίλησε στο περιοδικό "Λοιπόν" και τη δημοσιογράφο Σίσσυ Μενεγάτου.

"Το "όπλο" του τραγουδιστή είναι η φωνή του… όταν λοιπόν τη χάνεις, τρελαίνεσαι" αποκάλυψε ο αγαπημένος τραγουδιστής.

Και συνέχισε:

"Φοβήθηκα ότι θα χάσω τη φωνή μου. Έμεινα στο νοσοκομείο πέντε ημέρες. Ευτυχώς την έκτη ημέρα επανήλθε η φωνή μου...Για δεύτερη φορά η Παναγία Σουμελά, με προστάτεψε. Και παλιότερα που είχα πρόβλημα με το στομάχι μου, με προστάτεψε. Έκανε το θαύμα της. Μόλις βγήκα, πήγα στην πρώτη εκκλησία και άναψα κεράκι. Τώρα είμαι πολύ καλύτερα και κάθε μέρα ακόμα πιο καλά".

"Τώρα βάζω πρώτα το Λευτέρη γιατί 35 χρόνια συνεχώς στην πίστα τον "κούρασα" πολύ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου σε όλον τον κόσμο που με στήριξε με τα μηνύματα του".


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.