Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Νεαρή μητέρα φοβάται να τραβήξει... το καζανάκι

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Δε μπορεί να πάει στο μπάνιο αν δεν τη συνοδεύει κάποιος.

Η Ney Decino είναι 20 ετών, μητέρα ενός κοριτσιού εννέα μηνών και με φοβία στις… τουαλέτες!

Η νεαρή μητέρα δηλώνει πως δε μπορεί να πάει στο μπάνιο μόνη της, αν δε τη συνοδεύει ένα μέλος της οικογένειάς της για να πατήσει το καζανάκι, εξαιτίας μιας φοβίας που ανέπτυξε στην παιδική της ηλικία!

Η περίεργη φοβία της εμφανίστηκε όταν ήταν τεσσάρων ετών και είδε στην τηλεόραση τη διάσημη ταινία «Look Who’s Talking Too». Ο «Toilet Man» φωνάζει στο μικρό πρωταγωνιστή να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα και η Ney δεν ξέχασε την εικόνα αυτή ποτέ, φοβούμενη ότι θα τη ρουφήξει η λεκάνη (!).

«Ένιωσα τρόμο από την πρώτη φορά που είδα την ταινία. Μια φορά όταν ήμουν 11 χρονών τα έκανα πάνω μου γυρνώντας από το σχολείο στο σπίτι επειδή δεν άντεχα να μπω στις τουαλέτες του σχολείου. Ντρεπόμουν τόσο πολύ. Κρατιόμουν για πάνω από τέσσερις ώρες, αλλά δε μπορούσα να χρησιμοποιήσω άλλη τουαλέτα. Ήθελα να έχω τη μαμά μου κοντά για να τραβήξει το καζανάκι για μένα» είπε.



Όσο κι αν ακούγεται περίεργο η 20χρονη δεν έχει ξεπεράσει τη φοβία της ακόμη, κάτι που φυσικά επηρεάζει και την κοινωνική της ζωής, καθώς ακόμη κι όταν βρίσκεται σε σπίτια φίλων δε μπορεί να χρησιμοποιήσει το μπάνιο τους, αν δεν πάει κάποιος μαζί της.

«Με το που μπαίνω σε ένα μπάνιο αρχίζω να φοβάμαι και το άγχος μου μεγαλώνει όσο έρχεται η ώρα να βγω. Πατάω γρήγορα το καζανάκι και βγαίνω έξω τρέχοντας. Ο ήχος του νερού που τρέχει μου προκαλεί τρόμο. Είναι απαίσιο συναίσθημα. Πιστεύω ότι θα με καταπιεί. Όταν θέλω να πλύνω τα χέρια μου πηγαίνω στην κουζίνα» πρόσθεσε.



«Έχω μαλώσει πολλές φορές με τους γονείς μου για το θέμα αυτό. Δεν μπορούν να με καταλάβουν. Το πρόβλημά μου το γνωρίζουν μόνο αυτοί, η κολλητή μου και ο πρώην φίλος μου. Προσπάθησαν όλοι να με βοηθήσουν, αλλά δεν το έχω ξεπεράσει» είπε ακόμη η Ney.

Η γέννηση της κόρης της όπως λέει η ίδια τη βοήθησε σε κάποιο βαθμό, καθώς μπορεί να έχει πάντα κάποιον μαζί της όταν πρέπει να τραβήξει το καζανάκι, αλλά η περίοδος της εγκυμοσύνης της ήταν ένας εφιάλτης για τη νεαρή μητέρα καθώς εξαιτίας αυτής αναγκαζόταν να πηγαίνει πολλές φορές… στο μπάνιο!




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.