Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

«Η κόρη μου μού έσωσε τη ζωή»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Φωτογραφίες της 33χρονης Βρετανίδας που ανακάλυψε εγκαίρως έναν όγκο στον εγκέφαλο.

Τη ζωή της χρωστά στην κόρη της Sophie η Debra Gotch από τη Βρετανία καθώς η εγκυμοσύνη της βοήθησε τους γιατρούς να εντοπίσουν έναν μεγάλο όγκο που «κρυβόταν» στον εγκέφαλό της για χρόνια.

Η Debra υπεβλήθη σε επείγουσα επέμβαση για να σωθεί η ζωή της και υπήρχαν φόβοι πως μπορεί να μην ανάρρωνε πλήρως. Όμως η ίδια δήλωσε αποφασισμένη να δει την κόρη της να μεγαλώνει.

Σήμερα, έξι χρόνια μετά την αρχική διάγνωση, οι γιατροί είπαν στη 44χρονη πως ο όγκος έχει εξαφανιστεί και πιθανότατα δεν θα επιστρέψει ποτέ.

«Είχα πολύ έντονες ζαλάδες και φοβερούς πονοκεφάλους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου αλλά θεωρούσα πως απλά είμαι από τους άτυχους ανθρώπους που περνούν δύσκολη εγκυμοσύνη. Πονοκεφάλους είχα τρία χρόνια πριν μείνω έγκυος αλλά τους απέδιδα στο στρες. Μετά τη γέννηση της Sophie ένιωσα σαν ο εγκέφαλός μου να ‘κλείνει’. Όταν οι γιατροί μού είπαν για τον όγκο σοκαρίστηκα. Εάν δεν ήταν η Sophie ίσως να ανακάλυπτα τον όγκο πολύ αργά- μάλλον μου έσωσε τη ζωή», αφηγείται η Debra.

Ούτε ο τοκετός ήταν απλώς για την 44χρονη. «Ο τοκετός διήρκεσε 2,4 μέρες και τελικά έκανα επειγόντως καισαρική τομή. Αλλά αμέσως μετά τη γέννα ένιωθα σαν ο οργανισμός μου να μην λειτουργεί, ήμουν εξαντλημένη, δεν μπορούσα ούτε τη Sophie να ευχαριστηθώ», προσθέτει.

Παρότι η Debra πήρε κανονικά εξιτήριο από το νοσοκομείο, την επόμενη ημέρα έπαθε σπασμούς την ώρα που θήλαζε την κόρη της κι έτσι οι γιατροί συνειδητοποίησαν πως κάτι συνέβαινε.

«Οι γιατροί μού είπαν πως ο όγκος ήταν μεγάλος, σοκαρίστηκα αλλά δεν πρόλαβα να τρομάξω, απλά ήξερα πως έπρεπε να παλέψω για χάρη του μωρού μου. Τίποτα στον κόσμο δεν θα με σταματούσε από το να την βγάλω βόλτα στο καρότσι της», λέει.

Δείτε τις φωτογραφίες











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.