Το αίτημά τους για διευθετήσεις αντιμετωπίζεται με αδιαφορία.
Παρά τις συχνές διαμαρτυρίες πολιτών/πελατών τους με απώλεια όρασης, οι περισσότερες ελληνικές τράπεζες αρνούνται να εγκαταστήσουν σύγχρονες τεχνολογίες που καθιστούν δυνατή την χρήση ομιλίας στις συσκευές έκδοσης των κωδικών ασφαλείας, διασφαλίζοντας -με αυτό τον τρόπο- την αυτονομία και ασφάλεια των συναλλαγών στους τυφλούς.
Το αποκαρδιωτικό της υπόθεσης: Οποτε το σχετικό αίτημα διατυπώνεται από φορείς ή μεμονωμένα πρόσωπα απορρίπτεται χωρίς τεκμηρίωση. “Δεν εντάσσεται στις προτεραιότητές μας” ήταν η ψυχρή απάντηση που είχε λάβει, διατυπώνοντας το αίτημα, η κίνηση “Παρέμβαση Αναπήρων Πολιτών” την επετειακή 15η Οκτωβρίου – ημέρα αφιερωμένη στο Λευκό Μπαστούνι . Αντίστοιχα αποθαρρυντική ήταν η απάντηση που δόθηκε στην τυφλή Φωτεινή Κασωτάκη, όταν -στις 3 Ιανουαρίου 2011- αξίωσε υπηρεσίες πρόσβασης επισκεπτόμενη τραπεζικό κατάστημα στην περιοχή της Καλλιθέας. Οπως τονίζει σε έγγραφη καταγγελία της προς την διεύθυνση της τράπεζας, "όταν ζήτησα να μου παρασχεθεί φωνητικό bankingwinbanking καθώς και cashcard, για το άνοιγμα προθεσμιακού λογαριασμού, μου αντέτειναν να φέρω δύο μάρτυρες προκειμένου να μου αναγνώσουν την σύμβαση. Κάτι το οποίο, παραβιάζει το απόρρητο των συναλλαγών και αντιβαίνει τις αρχές δικαίου που διέπουν την χώρα μας".
Σημειωτέον ότι στις 30 Σεπτεμβρίου 2010 έχει καταγραφεί η μοναδική “γνωστοποιηθείσα” περίπτωση ικανοποίησης σχετικού αιτήματος τυφλού πολίτη। “Οταν επικαλέστηκα την συγκεκριμένη περίπτωση που έτυχε να γνωρίζω, έλαβα άναυδη την απάντηση ότι η ικανοποίηση του αιτήματος έγινε κατ’ εξαίρεση” μας λέει πικρόχολα η Φ. Κασωτάκη. Και προσθέτει: "Ισως ο εξυπηρετηθείς είχε πολύ μεγαλύτερες από μένα καταθέσεις".
Πηγή: www.enet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.