Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Τι λένε συγγενείς και θύμα του "δράκου" του Αμαρουσίου

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

"Είναι άρρωστος, ζητώ συγγνώμη" λέει η μητέρα του "δράκου" του Αμαρουσίου


«Δεν είναι δολοφόνος. Άρρωστος είναι» είπε με τρεμάμενη φωνή η μητέρα του 30χρονου «δράκου» του Αμαρουσίου.

«Ζητώ συγγνώμη ξανά και ξανά από τις γυναίκες και από τις οικογένειές τους» συνέχισε, μιλώντας στο STAR.

Δείτε το βίντεο από το STAR



--------------

"Το παιδί μου δεν "δράκος". Δεν το έκανε επίτηδες"


"Δεν είναι δολοφόνος. Ούτε "δράκος". Άρρωστος είναι" είπε με τρεμάμενη φωνή η μητέρα του 30χρονου «δράκου» του Αμαρουσίου.

"Το παιδί μου είχε μια σχέση, όπως έχει όλος ο κόσμος. Αυτή την γυναίκα την ερωτεύτηκε παράφορα. Ο τελευταίος τους χωρισμός ήταν η χαριστική βολή" τόνισε η μητέρα του 30χρονου στον Βαγγέλη Γκούμα.

Όταν ο δημοσιογράφος την ρώτησε αν ο 30χρονος έχει σκοτώσει την Ελευθερία Αγραφιώτου, εκείνη ξέσπασε: "Αυτό είναι ψέματα. Ποτέ δεν θα το έκανε αυτό το παιδί μου".

"Ζητώ χίλια συγγνώμη για τις κοπέλες, αλλά δεν το έκανε επίτηδες" κατέληξε.

Δείτε το βίντεο από το STAR:



--------------

Tι αποκαλύπτει ο άνθρωπος που γνώριζε τον "δράκο" του Αμαρουσίου


Ο άνθρωπος που γνώριζε τον 30χρονο "δράκο" του Αμαρουσίου μίλησε στην εκπομπή "Αλήθειες με τη Ζήνα".

Συγκεκριμένα η επιστήθια φίλη της συντρόφου του 30χρονου σημείωσε πως ο δράστης της είχε πει μια φορά πως αν τον χωρίσει θα την σκοτώσει, αλλά εκείνη νόμιζε ότι έκανε πλάκα.

"Η κοπέλα δεν τον ήθελε, αλλά εκείνος την πίεζε πολύ" σημείωσε στην εκπομπή του STAR και συμπλήρωσε: "Την είχα προειδοποιήσει ότι δεν μου φαίνεται να είναι στα λογικά του".

Δείτε το βίντεο:



--------------

«Με χτυπάει, με γυρνάει ανάσκελα τούμπα, με πετάει κάτω και με την παλάμη του μου κλείνει το στόμα»

Η συγκλονιστική εξομολόγηση μιας κοπέλας - θύμα του «δράκου» του Αμαρουσίου.

Συγκλονίζει η αφήγηση μιας από τις κοπέλες, θύμα του «δράκου» του Αμαρουσίου. Μιλώντας στην εκπομπή Tatiana Live αφηγήθηκε τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε στα χέρια του όταν της επιτέθηκε.

«Πήγαινα στη δουλειά μου, πέρναγα όπως κάθε μέρα από τη διάβαση για να βγω από Χαλάνδρι να πάω Καποδιστρίου, γιατί εκεί κοντά δουλεύω. Πάντα πηγαίνω από την αριστερή μεριά της διάβασης και ανεβαίνω την ανηφορίτσα και από τη δεξιά κατέβαινε από τη σκάλα ένας άντρας. Ένιωθα το βλέμμα του, με το πλάι του ματιού μου να με κοιτάει κι εκείνος λοξά. Αλλά δεν έδωσα σημασία, ούτε με πείραξε, ούτε με ενόχλησε. Συνέχισα το δρόμο μου και λίγο πριν τελειώσει η διάβαση ενώ είχε λογικά απομακρυνθεί και πήγαινε από αντίθετη κατεύθυνση προς τα πίσω, ένιωσα να έρχεται και να με ακινητοποιεί κάποιος από πίσω, να μου πιάνει τα χέρια και το σώμα μου το είχε κοκαλώσει. Αιφνιδιάστηκα, τρόμαξα και άρχισα να φωνάζω βοήθεια.

Προσπαθώ να γυρίσω, να παλέψω, να ξεφύγω, να ουρλιάζω. Να μη με ακούει κανένας. Με χτυπάει, με γυρνάει ανάσκελα τούμπα, με πετάει ανάσκελα κάτω, πέφτει πάνω μου και με την παλάμη του, κλείνει μύτη, στόμα και να με πιέζει προς τα κάτω, ενώ με το άλλο του χέρι να ψάχνει κάπου χαμηλά στο παντελόνι και να με πιέζει. Καταλαβαίνετε. Εγώ να νιώθω ότι θα σκάσω, να βγάζω ρόγχο, να μην μπορώ να αναπνεύσω και να μην ξέρω από τι θα πεθάνω. Από έλλειψη αναπνοής ή από βιασμό; Προσπαθώντας να κουνάω το κεφάλι μου να απελευθερωθώ. Δεν τα κατάφερνα από μόνη μου, το έκανε μόνος του προφανώς για να ξεκουμπώσει, δεν ξέρω, και εκείνη την ώρα ουρλιάζω, έρχεται ο άντρας μου, ουρλιάζω με όση δύναμη είχα και εκείνη την ώρα ευτυχώς σηκώνεται από πάνω μου και εξαφανίζεται. Ήταν σοκαριστικό όλο αυτό».

--------------

Η μητέρα του "δράκου" του Αμαρουσίου: Τις γυναίκες τις λάτρευε

«O γιος μου ήθελε να τον αγαπάνε. Όταν αγαπούσε αυτός έδινε τα πάντα. Άκουγε τα προβλήματά των συντρόφων του και όταν τους συνέβαινε κάτι το πρώτο πράγμα που έλεγε ήταν: "Πες μου τι συμβαίνει για να σε βοηθήσω"», ανέφερε η μητέρα του 30χρονου "δράκου" του Αμαρουσίου.

«Τις γυναίκες τις λάτρευε, τις αγαπούσε», είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στην εκπομπή “Tatiana live”. «Ο γιος μου είχε λίγες αλλά μακροχρόνιες σχέσεις. Είχα γνωρίσει 2 - 3 συντρόφους του. Προσωπικά δεν γνώρισα την Ρουμάνα ιερόδουλη που ήταν σύντροφος του γιου μου. Όταν την είδα σε φωτογραφίες στο κινητό το πρώτο πράγμα που είπα στον γιο μου ήταν: "Aγόρι μου αυτή δεν κάνει για σένα"» συνέχισε η μητέρα του 30χρονου.

«Το τελευταίο διάστημα τoν άκουγα να παραμιλάει σαν χαμένος. Τον ρωτούσα τι είχε και μου έλεγε ότι είναι κουρασμένος για να με αποφύγει. Δεν μου ανοιγόταν» σημείωσε η μητέρα του 30χρονου.

Δείτε το βίντεο από το Ε:



--------------

Ο αδελφός του "δράκου" του Αμαρουσίου: Ζητάω συγγνώμη από τις γυναίκες


«Ήταν ένας άνθρωπος που ενδιαφερόταν για τους άλλους. Δεν ήθελε το κακό τους. Αγαπούσε τον κόσμο», αναφέρει ο αδελφός του 30χρονου “δράκου” του Αμαρουσίου, μιλώντας στην εκπομπή “Tatiana live”.

«Ήταν εργατικός. Δεν έδινε δικαιώματα. Ήταν άνθρωπος που οτιδήποτε και αν του έλεγες έσκυβε το κεφάλι. Ζητώ χίλια συγγνώμη και από τις γυναίκες και από τις οικογένειές τους, γιατί έχω μικρό παιδί, έχω γυναίκα, έχω μάνα και δεν θέλω ούτε σ’ αυτές να συμβεί κάτι τέτοιο», συνεχίζει ο αδελφός του 30χρονου φερόμενου ως δράστη.

«Αν ο αδελφός μου ήταν το όπλο, η σκανδάλη ήταν αυτή η γυναίκα», τονίζει ο αδελφός του “δράκου”.

Δείτε το βίντεο από το Ε:




Πηγή: http://www.enikos.gr , http://www.enikos.gr , http://www.enikos.gr/society , http://www.newsbeast.gr , http://www.enikos.gr και http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.