Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2016

«Τα λεωφορεία χωρίς οδηγό, χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο ως τουριστική ατραξιόν»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αποτίμηση της λειτουργίας του «Λεωφορείου Χωρίς Οδηγό», από το δήμαρχο Τρικκαίων.

Ο δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου, παρουσίασε σήμερα στο 4ο συνέδριο των Έξυπνων Πόλεων (Smart Cities Conference), ένα βασικό στοιχείο της «έξυπνης πόλης» των Τρικάλων, το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό.

Μόλις μια μέρα πριν, στις 29 Φεβρουαρίου, έληξε οριστικά το πρόγραμμα CityMobil2, το οποίο παγκοσμίως υλοποιήθηκε στα Τρίκαλα. Έτσι ο κ. Παπαστεργίου αποτίμησε την όλη διαδικασία, με τις καλές της πρακτικές από την αρχή της, τέσσερα χρόνια πριν, μέχρι σήμερα.

Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στις νομικές, τεχνικές και κοινωνικές πτυχές του παγκόσμιου αυτού προγράμματος. Ενδεικτικά, ο δήμαρχος Τρικκαίων, ανέφερε και τρεις αριθμούς, που δείχνουν το μέγεθος του προγράμματος: Πραγματοποιήθηκαν 1.400 δρομολόγια, διανύθηκαν 3.500 χιλιόμετρα και μεταφέρθηκαν 11.302 επιβάτες.

Το δε συμπέρασμα, ήταν σαφές, όπως προσέθεσε: «Τα λεωφορεία χωρίς οδηγό, σε αυτή τη φάση, χρησιμοποιήθηκαν λιγότερο ως μέσο αστικής συγκοινωνίας και περισσότερο ως τουριστική ατραξιόν. Έδωσαν όμως πολύτιμα στοιχεία, σε τεχνικό επίπεδο στους επιστήμονες, αφού η αυτοματοποιημένη οδήγηση έχει ήδη μπει σε μοντέλα παραγωγής, έστω και ως υποβοήθηση στον οδηγό».

Και επομένως τα Τρίκαλα ήταν, κατέληξε, παγκοσμίως, η πρώτη πόλη, στην οποία η τεχνολογική καινοτομία πήρε σάρκα και οστά με το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό, για την εξυπηρέτηση των κατοίκων των πόλεων τα επόμενα χρόνια.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.