Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

Η εμπειρία μιας γυναίκας που γέννησε με φυσικό τοκετό

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δεν πήρε κανένα παυσίπονο και λέει πως ήταν ανώδυνη κι ευχάριστη εμπειρία.

Η 35χρονη Caroline Sage από το Λονδίνο αποφάσισε να φέρει στον κόσμο την κόρη της χωρίς να λάβει κανένα παυσίπονο και, όπως λέει, θεωρεί την εμπειρία ανώδυνη κι ευχάριστη- πλέον ανυπομονεί να ξαναγεννήσει!

Ο πεντάωρος τοκετός της, μέχρι να γεννηθεί η κόρη της, Eva-Rose, ήταν για την 35χρονη «φανταστικός» χάρη σε μια τεχνική αναπνοών που είχε εξασκήσει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, μια μορφή υπνοθεραπείας που βοηθά στη διαδικασία της γέννας.

Σύμφωνα με την Sage, η τεχνική αυτή, που έμαθε ακούγοντάς την από κασέτα, ήταν τόσο αποτελεσματική που η γέννα της φάνηκε συναρπαστική.

«Η εμπειρία του τοκετού μου ήταν εκπληκτική, με έφτιαξε. Όταν το μωρό άρχισε να έρχεται, τότε κορυφώθηκαν οι ενδορφίνες. Ένιωθα το δέρμα μου να τσούζει και τα μάτια μου σχεδόν γύρισαν μέσα στο κεφάλι μου, ήταν απίθανα», περιγράφει στη Daily Mail.

Όταν η Caroline ανακάλυψε τον Φεβρουάριο του 2014 πως ήταν έγκυος, άρχισε να ερευνά το «Hypnobirthing», ένα πρόγραμμα χαλάρωσης που επέλεξαν και διάσημες όπως η Demi Moore και η Pamela Anderson.

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της η Caroline και ο σύντροφός της Scott άκουγαν ευλαβικά το 30λεπτο ηχητικό και έκαναν εξάσκηση στη μέθοδο αυτή εφαρμόζοντας ελεγχόμενη αναπνοή και χαλάρωση.

Όταν άρχισαν οι ωδίνες του τοκετού, η Caroline άρχισε να εφαρμόζει όλα όσα είχε μάθει, όπως λέει, κι έτσι γέννησε το κοριτσάκι της, υγιές, χωρίς να λάβει καμία παυσίπονη αγωγή.



«Η αδελφή μου είχε πρώτη ακολουθήσει την ίδια μέθοδο. Αρχικά μου φάνηκαν λίγο άμπρα- κατάμπρα αλλά μέσα σε λίγες εβδομάδες που άκουγα την κασέτα και εξασκούμουν σε τεχνικές αναπνοής ένιωθα όλο και πιο άνετα κι άρχισα να ανυπομονώ για τη γέννα», περιγράφει η 35χρονη.

«Όταν έσπασαν τα νερά ήξερα πως είχε έρθει η στιγμή να εφαρμόσω ό,τι είχα μάθει. Έτσι όταν άρχισαν οι πολύ δυνατές συσπάσεις σκεφτόμουν αφοσιωμένη τι ήταν και γιατί συνέβαιναν στο σώμα μου. Τις καλοδέχτηκα και επικεντρώθηκα στο γιατί το σώμα μου τις προκαλούσε αντί να τις θεωρώ πόνο, κι έτσι ο τοκετός μου ήταν σχετικά ανώδυνος».



Σήμερα η Caroline λέει πως αναπολεί τη γέννηση της κόρης της με νοσταλγία. «Αντίθετα με τις περισσότερες νέες μαμάδες, εγώ ανυπομονώ να ξαναγεννήσω», λέει, «ελπίζω να μείνω ξανά έγκυος στο επόμενο 8μηνο και σίγουρα θα στηριχτώ στην τεχνική αυτή για να με βοηθήσει να ανταπεξέλθω».

«Χρησιμοποιούμε απλές αλλά αποτελεσματικές τεχνικές για να βοηθήσουμε τη μαμά και τον σύντροφό της να μείνουν εστιασμένοι σε μια ήρεμη και χαλαρή γέννα. Όλοι μπορούν να τη μάθουν και να την εξασκούν, αυτά που διδάσκουμε είναι να χρησιμοποιείς την αναπνοή σου για να βοηθήσεις το σώμα σου που γεννά, και όχι να το πολεμάς. Επιστρέφουμε τη γέννα στην πνευματική βάση του, που είναι χαρά, εμπιστοσύνη και δύναμη», λέει η Karen Mander, πρακτικός Hypnobirthing και HypnoFertility και ιδρύτρια του Breathe to a Better Birth.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.