Τι δείχνει ρεπορτάζ του newsbeast.gr.
Μπορεί το υπουργείο Ανάπτυξης να έχει πει ότι από σήμερα σε ειδικά διαμορφωμένα ράφια των σούπερ μάρκετ θα υπάρχουν τα λεγόμενα «ληγμένα» προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές, όμως, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Αντιθέτως μάλιστα…
Η εικόνα που μπορεί να αντικρίσει κανείς, όπως άλλωστε συνέβη και μέσα από το ρεπορτάζ του newsbeast.gr, είναι ότι στα περισσότερα σούπερ μάρκετ όχι μόνον ράφια δεν έχουν τοποθετηθεί αλλά ούτε και το προσωπικό έχει ενημερωθεί από τους ανωτέρους για το πότε και πώς θα πωλούνται τα προϊόντα με ημερομηνία που πλησιάζει στη λήξη.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ πάντως, τουλάχιστον μία αλυσίδα είχε βάλει σήμερα σε φθηνότερες τιμές, περίπου κατά 30%, τα προϊόντα προς λήξη. Στο συγκεκριμένο κατάστημα πάντως δεν υπήρχαν προϊόντα που έχουν λήξει. «Το κάνουμε εδώ και έναν χρόνο αυτό. Δεν είναι καινούργιο φαινόμενο να βάζουμε έκπτωση σε προϊόντα που πλησιάζουν στη λήξη», λέει στο newsbeast.gr ο υπεύθυνος της συγκεκριμένης αλυσίδας.
Ο συγκεκριμένος υπάλληλος εξηγεί ότι δεν υπάρχουν άλλα ράφια αλλά οι καταναλωτές μπορούν να διακρίνουν τα συγκεκριμένα προϊόντα εύκολα δεδομένου ότι επάνω στις συσκευασίες τους υπάρχουν αυτοκόλλητα που αναγράφουν την έκπτωση.
Η εικόνα που αντικρίσαμε σε άλλα σούπερ μάρκετ ήταν η συνηθισμένη. Καμία έκπτωση δεν γινόταν σε προϊόντα που τείνουν να λήξουν και φυσικά ούτε υπήρχαν ειδικά διαμορφωμένα ράφια. Μάλιστα, το προσωπικό δεν είχε για την ώρα ενημερωθεί για το πότε αλλά και κατά πόσο φθηνότερα θα πωλούνται τα εν λόγω προϊόντα.
Αυτό σημαίνει ότι ένα προϊόν που πλησιάζει προς λήξη, στην πρώτη αλυσίδα μπορεί ο καταναλωτής να το βρει κατά 30% φθηνότερα σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Στο μεταξύ πάντως ο υπουργός Ανάπτυξης που μίλησε σήμερα στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 εμφανίστηκε ιδιαίτερα χαρούμενος για το νέο μέτρο και τόνισε ότι δεν πρόκειται για ληγμένα και ούτε θα διακυβευόταν η υγεία των πολιτών, όπως είπε.
Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.