Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

«Στεναχωριέμαι που πολλά παιδάκια στο σχολείο δεν έχουν να φάνε»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Συγκλονίζει η έκθεση 9χρονου μαθητή για την ελληνική κρίση
.
Η κρίση μέσα από τα μάτια των παιδιών. Ο Γιώργος, μόλις 9 ετών από την περιοχή Καράτουλα Ηλείας γράφει έκθεση για την κρίση που μαστίζει τη χώρα μας. «Πολλά βράδια ακούω τους γονείς μου να λένε στεναχωρημένοι ότι πρέπει να πληρώσουν πολλούς λογαριασμούς που εγώ δεν καταλαβαίνω. Καταλαβαίνω όμως πολύ καλά ότι πλέον δεν είναι και τόσο χαρούμενοι και ευτυχισμένοι με όλα αυτά τα έξοδα που πρέπει να πληρωθούν».

«Εγώ στεναχωριέμαι που πολλά παιδάκια στο σχολείο δεν έχουν να φάνε. Ένα πήρε ένα μισοφαγωμένο σάντουιτς από τον σκουπιδοτενεκέ να το φάει και του έδωσα και εγώ το δικό μου. Ποιος μπορεί να μου λύσει την απορία μου; Γιατί αυτή η κατάσταση; Σε τι σας φταίξαμε εμείς; Ποιος θα μου απαντήσει;», αναφέρει.

Αυτή είναι μια από τις πολλές παιδικές ματιές στην Ελλάδα της κρίσης. Για την στήριξη των άπορων οικογενειών του νομού Ηλείας που πλήττονται βίαια από την οικονομική κρίση θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση από τον Σύλλογο Γυναικών «Οι Πυργιώτισσες» σε συνδιοργάνωση με Κέντρα Ξένων Γλωσσών στις 14 Απριλίου στο Θέατρο Απόλλων Πύργου.

Στην εκδήλωση πρωταγωνιστές θα είναι οι μαθητές που θα παρουσιάσουν με το δικό τους ξεχωριστό τρόπο την οικονομική κρίση όπως την βλέπουν τα δικά τους μάτια.

Θα συγκεντρωθούν τρόφιμα, είδη ρουχισμού ένδυσης, υπόδησης και χρήματα. Η παρουσία όλων στην εκδήλωση που θα γίνει κρίνεται απαραίτητη για την ενίσχυση των ανθρώπων που υποφέρουν και αδυνατούν να ανταπεξέλθουν κάτω από τις αντίξοες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η οικονομική κρίση.


Πηγή: http://www.ilialive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.