Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Έκκληση να δείξουν ανθρωπιά από ΑμεΑ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αναγνώστρια του enikos.gr καταγγέλλει ότι εδώ και επτά χρόνια έχει εκδοθεί γνωμάτευση από το ΙΚΑ σύμφωνα με την το ποσοστό αναπηρίας της είναι 80% λαμβάνοντας την αντίστοιχη σύνταξη. Όμως μετά την τελευταία εξέταση της από Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας στα τέλη του 2012 βγήκε η απόφαση ότι το ποσοστό αναπηρίας της είναι πλέον 45%. Η 37χρονη γυναίκα έχει υποβληθεί σε αλλεπάλληλες χειρουργικές επεμβάσεις σε μαστό και θυρεοειδή λόγω καρκίνου. Διαβάστε το μήνυμα της.

«Καλησπέρα και καλή χρονιά σας εύχομαι. Αν και για μένα δεν μπήκε καλά. Το 2005 χειρουργήθηκα από καρκίνο μαστού, το 2009 από καρκίνο θυρεοειδή, από το 2005 έπαιρνα σύνταξη αναπηρίας από το ΙΚΑ με ποσοστό 80%, όλα καλά μέχρι εδώ. Τον προηγούμενο μήνα πέρασα από ΚΕΠΑ, σήμερα πήρα την απόφαση αναπηρία 45%. Ξαφνικά, φύτρωσε το στήθος, ξαφνικά εμφανίστηκαν οι λεμφαδένες μου, βγήκε ο θυρεοειδής μου; Είμαι μόνο 37 χρόνων και πολύ άτυχη και τυχερή μαζί. Δεν ξέρω τι να κάνω" γράφει ανάμεσα σε άλλα η γυναίκα που συμπληρώνει : "Ο άντρας μου είναι άνεργος και έχω ένα κοριτσάκι 10 χρόνων. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.