Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Ξεκίνησε η καταβολή των Προνοιακών Επιδομάτων

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Την Παρασκευή θα δοθούν στους Πατρινούς δικαιούχους.

Ξεκίνησε από σήμερα η εξόφληση των προνοιακών επιδομάτων Μαϊου και Ιουνίου.

Τις επόμενες μέρες θα γίνει γνωστό πότε θα δοθούν και τα επιδόματα Ιουλίου και Αυγούστου.

Όπως έχει γράψει προ ημερών το thebest.gr, o Δήμος Πατρέων και ειδικότερα η αρμόδια Αντιδημαρχία Υγείας- Πρόνοιας θα καταβάλει τα χρήματα στους δικαιούχους των προνοιακών επιδομάτων για το δίμηνο Μάιου- Ιουνίου την Παρασκευή 10 Αυγούστου.

Από το Υπουργείο Εσωτερικών έγινε γνωστό ότι το κονδύλι θα πιστωθεί στο Δήμο Πατρέων και άμεσα θα γίνει και η καταβολή στους δικαιούχους.

Από την Αντιδημαρχία, τονίζεται, ότι τα χρήματα θα καταβληθούν κανονικά και σε εκείνους, που έχουν δηλώσει λογαριασμό Αγροτικής Τράπεζας. Οι δικαιούχοι θα μπορέσουν να τα πάρουν από οποιαδήποτε ΑΤΜ άλλης τράπεζας, μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ.




Το σχόλιό μας: Όπως φαίνεται οδηγούμαστε στην ομαλή επιτέλους καταβολή σε όλες τις περιοχές της χώρας. Ήδη σήμερα ξεκίνησε η καταβολή στην Θεσσαλονίκη, λογικά σήμερα αλλά και τις επόμενες μέρες να γίνει και η καταβολή των προνοιακών επιδομάτων του διμήνου Μαΐου και Ιουνίου από τις Διευθύνσεις Πρόνοιας σε όλη την χώρα.

2 σχόλια:

  1. @Ανώνυμος

    όλα αυτά που καταγγέλεις ανώνυμα φίλε μου θα ήταν καλύτερο να τα έλεγες επώνυμα. Εσύ αν δεν έχεις πληρωθεί 7 μήνες το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι πως έγινε λάθος με την απογραφή σου και είσαι απλήρωτος. Δηλαδή δεν έχεις πάρει 2 δίμηνα ακριβώς. Όταν μιλάς όμως για κλοπές και απάτες περιμένω να γυρίσεις και να τα δηλώσεις αυτά επώνυμα αλλιώς θα αναγκαστώ να τα σβήσω... γιατί ανυπόστατα πράγματα και με την άνεση που σου προσφέρει η ανωνυμία δεν μπορώ να τα δεχτώ εδώ ως διαχειριστής. Πες ότι θες επώνυμα ώστε να έχεις και την ευθύνη των λόγων σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχεις απολυτο δικιο. Δεν εχω κανει την αναλογη ερευνα που χρειαζεται ωστε να καταγγειλω κατι τετοιο επωνυμα, μιας και αναφερω οτι υποψιαζομαι κατι τετοιο και οχι οτι το πιστοποιω ως γεγονως. Για αυτο και λεω οτι "θυμιζει" κι οχι οτι "ειναι", αλλα δεν θα κανω λογο για αυτο, σαφως και να διαγραφει το σχολιο. Το ζητημα ηταν να ενημερωσω για το τι γινεται στο Ηρακλειο Κρητης, οπως επισης να σου πω οτι, εχω παει στην προνοια απειρες φορες, εχω πιστοποιησει τα στοιχεια μου πανω απο 5 φορες, εχω συνεχη επικοινωνια (σχεδον 2ο σπιτι μου το εκανα) με την προνοια και εχω παει στην ωρα μου για την απογραφη, την πρωτη, τη δευτερη κ.ο.κ. Κανενα προβλημα ουδεποτε υπηρξε με τα χαρτια μου και τα στοιχεια μου. Παντως εχεις απολυτο δικιο για την ανωνυμια, σαφως και θα επρπεπε να γινει επωνυμα αλλα δεν εχω στοιχεια, απλα την καταντια μου. Να διαγραφουν τα σχολια κι αν σας εφερα σε δυσκολη θεση, με συγχωρειτε. Δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου, απλα να ενημερωσω πως εχουν τα πραγματα για μενα και καποιους συνανθρωπους μου. Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.