Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Πραγματοποιήθηκε η 3η Διακρατική Συνάντηση Grundtvig στο Κιλκίς

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα από 5 έως 8 Ιουνίου, η τρίτη διακρατική συνάντηση εταίρων στο πλαίσιο του προγράμματος «Δια βίου μάθηση» που υλοποιεί ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία Ν. Κιλκίς «βηματίΖΩ».

Εκπρόσωποι από την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ιταλία, τη Ρουμανία και τη Γερμανία συναντήθηκαν προκειμένου να συζητήσουν και να σχεδιάσουν τα επόμενα βήματα του σχεδίου «Καινοτόμες προοπτικές στις μαθησιακές δυσκολίες».

Ήδη έχει δημιουργηθεί η σχετική ιστοσελίδα του προγράμματος, στη διεύθυνση www.ipild.old.org , στην οποία οι επισκέπτες μπορούν να αντλήσουν διάφορο υλικό σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες, τα πρώτα συμπτώματα, τρόπους αντιμετώπισης αλλά και τη σχετική νομοθεσία. Την παρούσα χρονική στιγμή, η ιστοσελίδα ανανεώνεται συνεχώς καθώς καθημερινά προστίθενται νέες πληροφορίες.

Παράλληλα οι εκπρόσωποι των εταίρων είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Ειδικό Σχολείο Κιλκίς, το Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης καθώς και το Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης προκειμένου να ενημερωθούν για την ελληνική πραγματικότητα στον τομέα της ειδικής αγωγής. Στο σημείο αυτό πρέπει να σημειωθεί το γεγονός ότι στη Ρουμανία και την Ιταλία δεν υπάρχουν σχολεία ειδικής αγωγής καθώς τα άτομα με αναπηρία είναι ενταγμένα σε τμήματα της τυπικής εκπαίδευσης. Αντίθετα στη Γερμανία οι σχολικές μονάδες τυπικής και ειδικής αγωγής συλλειτουργούν στις ίδιες κτιριακές εγκαταστάσεις. Τέλος στο περιθώριο της συνάντησης, η ομάδα ξεναγήθηκε στην ευρύτερη περιοχή του Κιλκίς και της Θεσσαλονίκης.

Στο σημείο αυτό, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία Ν. Κιλκίς «βηματίΖΩ» οφείλει να ευχαριστήσει όλες τις δομές της ειδικής αγωγής για την άψογη συνεργασία τους καθώς και το Επιμελητήριο Κιλκίς για τη φιλοξενία των διεργασιών στις κτιριακές του εγκαταστάσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.